Terug

Storting: automaat slikt geld in

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: ING - Bank and kantoren

19/01/2019

Op 15 okt 2018 14:34:48 deden we een cash storting van 1730 eur op onze zakelijke rekening. De automaat gaf aan dat er slechts 1330 eur werd geteld. We wouden de transactie annuleren maar de automaat gaf dan aan dat er verdachte briefjes waren en dat de transactie niet geannuleerd kon worden. We hebben meteen de kantoorhouder gebeld. Het transactiebonnetje geeft ook enkel aan dat er 1330 eur gestort is en niet dat er 400 eur verdacht is. Na 2 maand wachten - zo lang ging het duren voor men feedback kon geven - geen nieuws en opnieuw ing gecontacteerd. Daar zeggen ze nu dat het totaal transacties v de automaat klopt en dat we dus 400 eur kwijt zijn zonder bewijs vals geld of niet. Wij zijn echter zeker van het bedrag + waarom zou de automaat anders die melding hebben gegeven? Er klopt alleszins iets niet. Ofwel is er iets mis met de programmatie van de automaat, ofwel is er geen correcte controle uitgevoerd, ofwel is er geld achtergehouden. Graag dus een diepgaander onderzoek.Het vervelende is dat dit om inkomsten van onze zaak gaat en het nu lijkt of wij fraude plegen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform