Op 15 okt 2018 14:34:48 deden we een cash storting van 1730 eur op onze zakelijke rekening. De automaat gaf aan dat er slechts 1330 eur werd geteld. We wouden de transactie annuleren maar de automaat gaf dan aan dat er verdachte briefjes waren en dat de transactie niet geannuleerd kon worden. We hebben meteen de kantoorhouder gebeld. Het transactiebonnetje geeft ook enkel aan dat er 1330 eur gestort is en niet dat er 400 eur verdacht is. Na 2 maand wachten - zo lang ging het duren voor men feedback kon geven - geen nieuws en opnieuw ing gecontacteerd. Daar zeggen ze nu dat het totaal transacties v de automaat klopt en dat we dus 400 eur kwijt zijn zonder bewijs vals geld of niet. Wij zijn echter zeker van het bedrag + waarom zou de automaat anders die melding hebben gegeven? Er klopt alleszins iets niet. Ofwel is er iets mis met de programmatie van de automaat, ofwel is er geen correcte controle uitgevoerd, ofwel is er geld achtergehouden. Graag dus een diepgaander onderzoek.Het vervelende is dat dit om inkomsten van onze zaak gaat en het nu lijkt of wij fraude plegen.