Terug

storingen tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Proximus

13/07/2023

Hallo, sinds februari van Telenet naar Proximus veranderd, sinds dag 1 niks dan storingen op TV, al 3 techniekers over de vloer geweest tot heden niet opgelost, kunnen gewoon niet kijken naar TV, iedere keer als we bellen naar hun steeds hetzelfde antwoord we zullen kijken wat we kunnen doen we betalen al 4 maanden eigenlijk voor iets wat we niet hebben , gisteren gingen ze mij terug bellen om 8h15, werd terug gebeld om 11h50 en weer hetzelfde antwoord we gaan kijken op afstand wat we kunnen doen we bellen u terug morgen al 4 maanden houden ze ons aan het lijntje tot ik gisteren duidelijk gezegd heb dat ze exact 1 week de tijd hebben om het op te lossen

Berichten (1)

Proximus

Naar: C. B.

31/07/2023

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail vandaag 31/7.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-07-13-13.23.38.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192999900812]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192999900812]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform