Terug

storingen op internet en tv-signaal

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

R. D.

Naar: Telenet

21/10/2024

Ik heb vastgesteld dat er storingen zijn op mijn internet en ook op het tv-signaal. Daartoe heb ik een afspraak via de telefoon kunnen regelen op 17/10/24. Daarvan kreeg ik via mail bevestiging. Op 17/10 heb ik echter niemand van Telenet gezien. Daarom een nieuwe afspraak gemaakt voor 18/10/24. Op 18/10/24 rond 13h technieker gezien die echter niets kon doen aangezien hij een vervangwagen had ZONDER ladder en dus ook niet naar het aansluitingspunt van Telenet kon kijken dat blijkbaar reeds voor 17/10 beperkt zou zijn. Daarvan wist ik niets omdat er geen info daarover naar mij gemaakt werd per mail, sms of brief. Met die persoon op 18/10 een nieuwe mondelinge afspraak gemaakt voor vandaag 21/10 tussen 8h en 12h. Weeral niemand gezien. EN DAT ALLEMAAL TIJDENS DE ZIEKENHUISOPNAME VAN MIJN ECHTGENOTE DIE LIJDT AAN EEN ERNSTIGE ZIEKTE. Omdat dit nul komma nul service is, zal ik Test-Aankoop hiervan ook op de hoogte brengen. Hopelijk leren jullie uit deze case dat "werken" met onderaannemers "niet werkt". Zeker niet als ze zelfs de moeite niet doen om een jarenlange trouwe Telenet-klant te verwittigen indien afspraken om de een of andere reden dienen verplaatst te worden. Ik verwacht een duidelijk antwoord van Telenet binnen een schappelijke termijn, zoniet zeg ik alle services van Telenet onmiddellijk op.

Berichten (1)

Telenet

Naar: R. D.

23/10/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-30856667 Beste mijnheer De Becker, Wij namen uw klacht in behandeling en komen snel bij u terug. Vriendelijke groeten, Alexandra Telenet customer relations © Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,België telenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform