Terug

storingen met verbindingen compensatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: Proximus

07/08/2023

beste na +- 1maand problemen met mijn verbindingenNa 14 dagen met problemen op mijn proximus lijn,wordt er een afspraak bekomen voor herstelling op 22/07/23 om 13.28 komt de techniecus langs hij kon het probleem niet oplossen.Zie brief van maandag 31/07/23 erna ik kon de herstelling niet afwerken,een collega technieker/lasser moet bij u langskomen om de netwerkkabel te vernieuwen,uw aanwezigheid is noodzakelijjk om toegang te verschaffen.Maxim die echter naliet bij zijn vertrek het testscherm te verwijderen van mijn 2de t.v en ik aldus deze ook niet meer kan gebruiken,bezit ik enkel nog 1tv die ik geregeld moet heropstaren gezien de storingen de telefoon werkt al helemaal niet.dit probleem is reeds verschilende keren voorgevallen in het verledenna mijn telefonische kontaktname op 22/07/23-16.10uur met mijn vraag of dit testscherm op afstand verwijderd kan worden ,werdt me geantwoord dit na te vragen na 30 min heb ik ingehaakt .Op23/07/23krijg ik een mael om 07/18 uur ,we kunnen de interventie op afstand doen zonder dat we bij jouw moeten langskomen,na mijn navraag dit te doen op 24/07/23 om16,10 werd me verteld dat dit de volgende dag geregeld zouw worden wat zonder gevolg bleef.na 9 berichten te onvangen met uitstel van het plaatsen van een nieuwe netwerkkabel van 25/07 tot 08/08 zijn ze vandaag gestart met het plaatsen van deze kabel na einde van de werken en het terug afdichten van de werfput ter hoogte van huisnummer 134 is er voor mij geen verbetering merkbaar nog van tv of telefoonwat denk proximus hier aan te doen,is hier geen kompensatie voorzien,de faktuur van jullie is al betaald deze van augs is reeds opgemaakt zie ik de problemen duren nu reeds +-1 maand wachtend op een antwoord en jullie medewerking Bruyneel joost


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform