Nu heb ik toch wel gehad ......Al een geruime tijd is het gebruik van het internet hier heel traag. Met de corona maatregelen moesten ook wij noodgedwongen van thuis uit werken en kregen de kinderen online les en taken. Meerdere keren gebeurde het dat hun beeld bleef stilstaan over vertraagt doorkwam. Ik dacht dat ik was omdat we plot met te veel op het netwerken zaten. Maar Intussen in het online les volgen voorbij Is de man des huize terug aan de slag op de werkvloer zelf. Alleen ik zelf werk nog 50% van thuis uit. Maar nu nog krijg ik nog steek vaak de melding dat ik geen verbinding heb. Als ik jullie telefonische wil contacteren om het probleem vast te stellen en op te lossen krijg ik de melding dat het momenteel heel druk is en dat daardoor de wachtrijen iets langer zijn dan normaal. Met alle begrip maar dan na een tijdje gewoon van de lijn gegooit te worden sorry maar dan begin het toch te borrelen. Onlang hadden jullie een grote pannen met het netwerk. Geen bericht tijdens, laat staan na de pannen met enige info. Ik heb dan maar overuren moeten opnemen want homeoffice zonder internet is als een café zonder bier. Het is frustrerend als het internet het maar half doet. Het heeft echter ook problemen bij het TV kijken. Soms kunnen we de TV niet verplaatsen van post even geduld of laden krijgen we van melding. Maar verder komen we niet. We moeten de digicorder ook heel vaak opnieuw opstarten omdat hij volledig vast zit. We hij hebben 2 TV's 1 met digicorder en een 2de boven gewoon via de kabel. Binnenkort kan er echter niet meer via de kabel gekeken worden en zijn we genoodzaakt om een digicorder extra te nemen. Veel zin heb ik daar niet in want we zullen echter moeten betalen voor het gebruik van 2 digicorder en internet terwijl het niet voor de volle 100% werk. Gelieve dringend eens na te zien hoe het internet gebruik hier een stuk vlotter kan gaan. Indien er echter niets mogelijk is zullen wij toch moeten toegeven aan onze gedachten om de overstap te maken naar een andere provider ondank we al jaren bij jullie kant zijn. In het verleden waren wij echter te vreden maar sinds wij het totaalpakket hebben van telefonie, TV en internet laat het toch de wensen over. Alvast Bedankt Fam. Schelstraete