Terug

Storing Scarlet Trio (TV, TEL, INTERNET)

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. S.

Naar: Scarlet

06/10/2020

Ik heb momenteel een Scarlet Trio abonnement voor Digitale TV, vaste telefoon en Internet.Sinds gisterenavond (5 okt) omstreek 22u werken al deze diensten niet meer. Ik heb reeds 2x contact genomen met de Scarlet Klantendienst. Die erkennen het probleem maar kunnen pas een technieker sturen op volgende week maandag 12 oktober om het probleem te verhelpen. Dit betekent dat wij een volle week zonder televisie, vaste telefoon en internet zullen zitten.Ikzelf dien halfijds thuis te werken door de Covid-19 pandemie en ook mijn dochter die momenteel aan de universiteit studeert dient al haar colleges online te volgen.Een volledige week afgesloten zijn van internet, tv en telefoon heeft dus heel zware gevolgen voor ons gezin. Ik heb meermaals mijn ongenoegen geuit over deze sitauatie maar Scarlet blijft bij haar standpunt om pas maandag een technieker langs te sturen en wil of kan geen andere oplossing bieden. Als compensatie stellen ze een korting van 20 euro voor op de volgende faktuur.Dit is voor ons totaal ontoereikend gezien de dramatische gevolgen dit voor ons heeft.

Berichten (4)

Scarlet

Naar: G. S.

06/10/2020

DATA NOT AVAILABLE

G. S.

Naar: Scarlet

06/10/2020

Geachte Scarlet Belgium, bedankt voor jullie antwoord maar met 30 euro korting ben ik nu niet geholpen. Ons gezin zit een volledige week afgesloten van tv, vaste telefoon en internet. Dit brengt heel wat problemen met zich mee op het gebied van mijn thuiswerk en de thuislessen van mijn dochter. Ook voor het telefonisch contact met onze ouders zijn we volledig afhankelijk van onze vaste telefoonlijn.Ik kan niet aanvaarden dat we een volledige week moeten wachten vooraleer een technieker langskomt. Het gaat hier niet om 1 dienst maar 3 diensten die nu wel heel belangrijk zijn in ons dagelijkse leven.Ik eis een hogere schadevergoeding (6 maanden korting) of een oplossing binnen de 2 dagen voor ons probleem.mvg,Geert Sergeant

Scarlet

Naar: G. S.

13/10/2020

Geachte,Terugkomend op uw schrijven kunnen wij u het volgende meedelen:Na verdere analyse van het dossier zijn wij spijtig genoeg niet instaat een positief gevolg te geven aan een bijkomende compensatie.Voor de periode van 6 oktober 20 tot 12 oktober 20 werd reeds een compensatie toegekend van 30,00 euro.Deze compensatie zal in mindering worden gebracht op de eerstvolgende rekeningen.Doordat onze toegangsoperator laswerken moest uitvoeren was het niet mogelijk om een eerdere datum in te boeken.Met vriendelijke groeten,Raf B.High Care support agentRue Carlistraat 2 - B-1140 Everewww.scarlet.beScarlet Trio - Digital TV - Phone - InternetDisclaimerscarlet.be

G. S.

Naar: Scarlet

13/10/2020

Geachte Scarlet Belgium,Jammer om te moeten vernemen dat jullie geen enkele toegeving willen doen, gezien de grote implicaties dit heeft op ons dagelijks leven. Zeker nu op dit moment omdat door de coranacrisis meer en meer mensen verplicht zijn thuis te werken of te studeren en door de digitalisering van diensten we meer en meer afhankelijk worden van het internet (bank, e-commerce, communicatie, media, sociaal contact...). Een volledige week mensen afsluiten van internet, televisie en telefoon en daarvoor slechts een korting van 30 euro toekennen op een volgende faktuur is wat mij betreft niet serieus te noemen.Ik hoop dat jullie dit beseffen en in de toekomst toch wat kordater en toegeeflijker zullen reageren.Ik ken nu jullie visie op dit verhaal en beschouw hiermee het incident als afgesloten.Ik kijk inmiddels wel uit naar wat de toekomst brengt. Misschien dat nieuwe spelers en wat meer concurrentie op deze markt de klanttevredenheid ten goede zullen komen?mvg,Geert S


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform