Geachte Scarlet Belgium,Jammer om te moeten vernemen dat jullie geen enkele toegeving willen doen, gezien de grote implicaties dit heeft op ons dagelijks leven. Zeker nu op dit moment omdat door de coranacrisis meer en meer mensen verplicht zijn thuis te werken of te studeren en door de digitalisering van diensten we meer en meer afhankelijk worden van het internet (bank, e-commerce, communicatie, media, sociaal contact...). Een volledige week mensen afsluiten van internet, televisie en telefoon en daarvoor slechts een korting van 30 euro toekennen op een volgende faktuur is wat mij betreft niet serieus te noemen.Ik hoop dat jullie dit beseffen en in de toekomst toch wat kordater en toegeeflijker zullen reageren.Ik ken nu jullie visie op dit verhaal en beschouw hiermee het incident als afgesloten.Ik kijk inmiddels wel uit naar wat de toekomst brengt. Misschien dat nieuwe spelers en wat meer concurrentie op deze markt de klanttevredenheid ten goede zullen komen?mvg,Geert S