Terug

Storing op tv

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. H.

Naar: Telenet

07/12/2023

Beste, sinds oktober zit er zware storing op onze tv, waardoor we nog amper kunnen kijken. We hebben hiervoor al meermaals contact opgenomen met Telenet, via verschillende kanalen. Men heeft 2 keer dezelfde technieker langsgestuurd, die het probleem niet kan oplossen aangezien dat zich buiten moet bevinden. Gisteren zou er een technieker langskomen om het probleem buiten na te kijken. Die is niet komen opdagen, terwijl ik daar speciaal verlof voor had genomen (men had mij gezegd dat ik thuis moest zijn). Gisterenavond heb ik Telenet daarover opgebeld, maar het enige wat zij wisten te vertellen, is dat die dan op een ander moment zou komen... Ik geloof er helemaal niks meer van. Het probleem raakt maar niet opgelost, beloftes worden niet nagekomen, de klantendienst weet van niks en kan niet helpen, maar de facturen lopen lustig door, want compensatie kunnen we pas krijgen als het probleem opgelost is. Alleen, dat gebeurt niet... Moedeloos worden we ervan. Graag hulp dus van iemand die het iets kan schelen.

Berichten (3)

Telenet

Naar: E. H.

08/12/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=aZV6zAt3vjr6Ck_7HwXki9xieLdB6sQ0O9XmTrd8P7aHV%2BteSNZdGlUpO69Z9HR%2B%2B6QkcyOlXJWgQYsls1leh8jqVcFaar

E. H.

Naar: Telenet

08/12/2023

Onleesbaar antwoord!Ik werd gisteren trouwens nog opgebeld door jullie naar aanleiding van mijn klacht. De dame stelde voor om voor de derde keer een binnentechnieker langs te sturen, totaal nutteloos, want deze heeft al tweemaal vastgesteld dat binnen alles in orde is. Volgens haar is dit echter de enige manier om een afspraak vast te krijgen met een buitentechnieker... Ik zou dus opnieuw verlof moeten nemen om een binnentechnieker te ontvangen die niks kan doen behalve een afspraak maken met een buitentechnieker, die dan niet komt opdagen. Zo blijven we bezig. De dame beweerde ook dat zij geen enkele opvolging van mijn dossier kon vinden, dus ook niet de geplande afspraak met de buitentechnieker op 6 december, terwijl ik die wel kan zien via My Telenet. Waar zijn jullie in godsnaam mee bezig? Los het gewoon op!

Telenet

Naar: E. H.

08/12/2023

Beste mevrouw Honshoven,Omdat uw klacht ook is toegekomen via de ombudsdienst, zal deze ook via deze weg behandeld worden en niet via Testaankoop.Met vriendelijke groeten,Alexandra DeboodtMediation AdvisorValue Service Centertelenet bv, Liersesteenweg 4, 2800 Mechelentelenet.beConfidential Internal***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform