Beste, sinds oktober zit er zware storing op onze tv, waardoor we nog amper kunnen kijken. We hebben hiervoor al meermaals contact opgenomen met Telenet, via verschillende kanalen. Men heeft 2 keer dezelfde technieker langsgestuurd, die het probleem niet kan oplossen aangezien dat zich buiten moet bevinden. Gisteren zou er een technieker langskomen om het probleem buiten na te kijken. Die is niet komen opdagen, terwijl ik daar speciaal verlof voor had genomen (men had mij gezegd dat ik thuis moest zijn). Gisterenavond heb ik Telenet daarover opgebeld, maar het enige wat zij wisten te vertellen, is dat die dan op een ander moment zou komen... Ik geloof er helemaal niks meer van. Het probleem raakt maar niet opgelost, beloftes worden niet nagekomen, de klantendienst weet van niks en kan niet helpen, maar de facturen lopen lustig door, want compensatie kunnen we pas krijgen als het probleem opgelost is. Alleen, dat gebeurt niet... Moedeloos worden we ervan. Graag hulp dus van iemand die het iets kan schelen.