Terug

storing op internet/ tv

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. B.

Naar: Telenet

05/05/2022

Beste, Sinds november 2020 wonen we in 2250 Olen. Telenet werd hier aangesloten. Bij basis veel storing op internet, medewerker Telenet kwam: oorzaak lag aan de aard van de indeling van de woning.. Modum staat op de benedenverdieping, bureel is boven. Ondertussen werken we beneden omdat boven geen vlotte verbinding is.. We hebben het tv. abonnement ondertussen opgezegd. Heel vaak storing. Overgestapt op live stream. Sinds enkele dagen is ook het internet heel labiel. Deze voormiddag al helemaal onbetrouwbaar. Telefonisch contact opnemen met Telenet niet mogelijk: voicemail.. niet bereikbaar wegens storing... Zucht... Ik doe thuiswerk en kan niet verder zonder internet! Ik verneem dat ook buren, aangesloten bij Telenet, vele problemen hebben en dit reeds hebben aangekaard. Ik verwacht een degelijke werking van Telenet! Gezien ik niet kan rekenen op telenet zie ik mij genoodzaakt om vandaag nog naar kantoor te moeten gaan in Hasselt. Dit kost mij tijd en verplaatsingskosten. Alvast dank voor de ondersteuning.

Berichten (5)

Telenet

Naar: L. B.

06/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

L. B.

Naar: Telenet

06/05/2022

Beste, de technieker is ondertussen langs geweest en zoals verwacht, bevestigt hij de storing maar geeft tevens aan dat dit extern zit. Heel wat omliggende straten hebben de zelfde klachten: slecht beeldscherm op tv., wegvallen van internet. Sinds 25/4 ll. is dit probleem alleen maar toegenomen. Telenet zou op de hoogte zijn van dit probleem, gekend onder 'storingsmelder MO. c220425_6910920. Hij adviseerde me deze referentie te gebruiken bij communicatie. Het lijkt me meer dan billijk dat de som die ik betaal voor degelijk internet in mindering wordt gebracht op mijn factuur! Maar ik verwacht vooral een degelijke werking van internet. Op welke termijn ziet u dit opgelost? Wat met betalingen? Ik werkt voornamelijk van thuis uit. Ik moet kunnen rekenen op een goed, werkend internet.

Telenet

Naar: L. B.

09/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

L. B.

Naar: Telenet

10/05/2022

DATA NOT AVAILABLE

Telenet

Naar: L. B.

11/05/2022

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform