Terug

Storing op het netwerk

In behandeling Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

B. D.

Naar: Mega

10/10/2025

Beste Van 2/10 t.e.m. 3/10 waren er storingen op het telefoonnetwerk waardoor mijn zoon en ik geen oproepen konden doen of krijgen. We werden hiervan netjes op de hoogte gebracht, waarvoor dank. Echter vind ik nergens terug wat de compensatie voor dit ongemak is. Indien we buiten ons abonnement minuten of data verbruiken, dan worden er flinke extra kosten aangerekend. Indien we niet van ons abonnement kunnen gebruikmaken, zou er ook iets tegenover moeten staan. We hebben namelijk betaald om tijdens die periode te kunnen bellen. Jullie adviseerden om te bellen via WhatsApp of Messenger, maar hiervoor werd geen extra data voorzien. Dit in combinatie met eerdere (onopgeloste) klachten, doet me het vertrouwen in Mega sterk afnemen. Graag zo snel mogelijk een accepteerbare oplossing.

Berichten (1)

Mega

Naar: B. D.

10/10/2025

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer De Smet, We hebben je klacht met referentie goed ontvangen. Ik kan je bevestigen dat er een compensatie komt conform het wettelijk kader dat hieromtrent voorzien is en dat hier binnenkort over gecommuniceerd wordt. We vragen je dus om nog even geduld te oefenen betreffende deze storing. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Tim Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [KD1W5V-JJK7V]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform