Terug

Storing na onderhoud gasketel

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

V. V.

Naar: Luminus

28/03/2024

Beste,Het kan goed zijn dat uw technieker her onderhoud volgens jullie correct heeft uitgevoerd maar ik hoop dat uw technieker, en ik zou hem graag spreken, eerlijk is geweest en gezegd heeft dat hij de thermostaat niet kon afstellen.Hij heeft zelfs met iemand gebeld,……hij heeft dit nummer trouwens ook aan mij gegeven maar vind het momenteel niet direct terug.Gelieve mij het nummer van uw technieker te bezorgen en/of contactpersoon die het die dag ging oplossenWij zijn ondertussen zoals reeds vermeld veel in het buitenland geweest vandaar de onregelmatige reacties.Wij zijn zelfstandigen met een zaak 45 km van onze woonst dus steeds vroeg weg en laat thuis, het is geen pretje om om 20 uur in een koud huis te komen….Ondertussen is er nog steeds niemand langs geweest en zo is het gemakkelijk zeggen de termijn is verstreken…..Jullie vinden het dus normaal dat na een onderhoud de ketel voortdurend in storing valt?Indien dit niet spoedig opgelost word zal ik verdere stappen ondernemen.In bijlage foto’s van gisterenavond[30BCE6AC-5219-45D4-8749-3993D9ABE9CC.jpeg][4AD1EDA4-642D-465B-94A1-F839FC725240.jpeg]Vriendelijke groeten,Veronique Begin doorgestuurd bericht:Van: Complaints Rami Services [complaints@ramiservices.com]Onderwerp: BP0408129419 - INT358245Datum: 28 maart 2024 om 11:51:24 CETAan: veronique8286@icloud.com [veronique8286@icloud.com]Kopie: ComfortService [ComfortService@luminus.be]Beste, Luminus heeft ons aangesteld om jouw klacht te behandelen met betrekking tot het onderhoud van de verwarmingsketel.Aangezien je ketelonderhoud dateert van 30 januari kunnen wij niet meer onder garantie terugkeren. Wel kunnen wij onder ‘een dringende interventie’ een technieker ter plaatse sturen.Dit gaat wel om een betalende interventie. Wat het onderhoud betreft kan je zien op je attest in bijlage dat de technieker de juiste handelingen heeft uitgevoerd voor het onderhoud en de nodige metingen heeft gedaan. Heb je ondertussen een vraag of bijkomende informatie? Neem dan contact op met RAMI Services: · Telefonisch: 09/324.15.17 (elke werkdag van 8u tot 17u) · Via e-mail: complaints@ramiservices.com Met vriendelijke groet, Miriam Chebaa Klachtendienst Departement Onderhoud & herstellingen RAMI Services NV / Luminus [image002.png] [9120028.pdf][9120036.jpeg][9120035.jpeg]

Berichten (7)

Luminus

Naar: V. V.

28/03/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw klacht via het klachtenplatform. Eerst en vooral danken wij u voor uw melding want enkel zo kunnen wij onze dienstverlening bewaken en verbeteren. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Wij helpen u graag verder.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

V. V.

Naar: Luminus

04/04/2024

Beste,Tot op heden heb ik nog niets vernomen van jullie.De thermostaat geeft nog alle dagen onderhoud aan of ketel springt volledig af, niet echt normaal na een onderhoud.....Indien dit nog langer duurt schakel ik door naar de juridische dienst.Vriendelijke groeten,

Luminus

Naar: V. V.

04/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw boodschap via het klachtenplatform. Wij stellen alles in het werk om een passende oplossing te vinden en komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

Luminus

Naar: V. V.

17/04/2024

Beste,Uw technieker heeft mij vorige week inderdaad gebeld en hij zei dat hij later ging langskomen maar heb hem niet meer gezien of gehoord.Vriendelijke groeten,Veronique Op 17 apr. 2024, om 14:22 heeft Marcheggiani, Tiziana het volgende geschreven: Beste Via het klachtenforum van Testaankoop ontvingen wij uw klacht. Ons servicebedrijf heeft ons op 17.04.2024 het volgende laten weten: Wij gaan ervan uit dat hiermee uw klacht werd beantwoord. Hieronder vindt u mijn contactgegevens. Aarzel zeker niet om me te contacteren als u hierover bijkomende vragen hebt. Ik help u uiteraard graag verder. Met vriendelijke groeten, Tiziana Marcheggiani Quality and Priority +32(0)2 289 90 54 tiziana.marcheggiani@luminus.be   This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

V. V.

Naar: Luminus

17/04/2024

Beste,Uw technieker heeft mij inderdaad vorige week gebeld en hij zei dat hij later op dag zou bellen om langs te komen maar heb hem nadien (vorige week woensdag) maar heb hem helaas weeral niet meer gezien of gehoord.Ik ben inderdaad niet veel thuis maar hij weet ondertussen wel al wanneer.Vriendelijke groeten,Veronique

Luminus

Naar: V. V.

22/04/2024

Beste,Test-Aankoop bezorgde ons uw antwoord via het klachtenplatform. Wij komen spoedig bij u terug.Heeft u bijkomende vragen, contacteer ons gerust via volgende link s:www.luminus.be/nlrive/ik-wil/een-klacht-melden/.Met vriendelijke groeten,Luminuswww.luminus.be This message and any attachments are intended solely for the addressees. The information contained in this message is confidential. Any use of information contained in this message not in accord with its purpose is prohibited, except formal approval. If you are not the addressee, you may not copy, forward, disclose or use any part of it. If you have received this message in error, please delete it and all copies from your system and notify the sender immediately by return message.

V. V.

Naar: Luminus

10/05/2024

Het probleem is nog steeds niet opgelost, ik hoop dat ik mijn klacht niet aan de juridische dienst moet geven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform