Beste,Op vrijdag 14 april was het voor de 4de keer op 4 maanden tijd prijs: mijn Opel Corsa electric van 2,5 jaar oud valt tijdens het rijden plots stil en geeft een storing van het elektrisch aandrijfsysteem aan. Alweer een gevaarlijke situatie want de wagen blokkeert volledig en heeft geen mogelijkheid om naar sleepmodus te gaan. Nochtans was er bij de laatste herstelling eind december gegarandeerd dat alles hersteld was en dat de wagen veilig werd bevonden en de nodige testritten vlekkeloos had doorstaan. Nog geen 4 maanden later staat hij terug in de garage. Enkele seconden surfen levert me tientallen soortgelijke klachten op. Onvoorstelbaar dat Opel dit niet ter dege opneemt en bestuurders in levensgevaarlijke omstandigheden laat terechtkomen. Graag een klantvriendelijke en degelijke aanpak deze keer. Ik schakel ook de ombudsdienst en mijn rechtsbijstand in om een degelijke expertise te kunnen krijgen en transparantie over de testrapporten. Dit gaat echt te ver. Bovendien is mijn wagen buiten garantie. Iedereen rondom mij staat versteld van de beperkte garantie van 2 jaar op een elektrische wagen.Benieuwd naar het vervolg. Het vertrouwen in deze wagen is uiteraard volledig weg. Met vriendelijke groeten,Els VervloetMet vriendelijke groeten,