Terug

Stopzettingsformulier en contactformulieren werken niet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. A.

Naar: Kinderplezier

12/07/2024

Beste, “ik wil de levering van Kinderplezier kinderboekpakketten per eerstvolgende vervaldatum stopzetten. Mijn opzegtermijn is 1 maand. Ik ontvang binnen 3 werkdagen een bevestiging van mijn opzegging.” Zo staat de tekst in uw opzegformulier. Telefonisch werd ook benadrukt dat er heel makkelijk kan worden opgezegd. Na 2 pakjes te hebben ontvangen wil ik graag opzeggen en vul het formulier in. Op diverse toestellen, met diverse browsers krijg ik steeds weer “er is iets fout gegaan” na verzenden. , bij verschillende formulieren Stopzetten wordt zo erg moeilijk, in tegenstelling tot wat werd voorgesteld. Graag wil ik dus deze levering zo snel mogelijk stopzetten en geen verdere pakketten meer ontvangen.

Berichten (1)

Kinderplezier

Naar: D. A.

12/07/2024

Hallo Dries,Bedankt voor je bericht.Wat vervelend dat er mogelijk iets misgaat op onze website. Ik heb deze klacht nog niet eerder mogen vernemen. We ontvangen dagelijks vele tientallen contactformulieren die allemaal goed worden ontvangen en direct verwerkt.Het spijt me dan ook deze klacht nu via een klachtenplatform te moeten vernemen.Uiteraard heb ik het abonnement per direct voor jullie afgemeld. Je ontvangt dus geen nieuwe pakketten meer.Ik zal je melding hier wel intern doorsturen zodat iemand kan checken of er iets niet goed goed gaat op onze website.Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groeten,Willem VerheijenAfdeling klantenservice


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform