Terug

Stopzetting van conctract onmogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Cyrana

15/02/2022

Beste, 2 weken geleden op 4 februari 2022 was ik in de Switch winkel in mechelen, en ik bekeek accessoires voor mijn gsm, De prijzen waren wat hoog, maar de verkoper overtuigde mij daar te bestellen omdat hij meer dan 30 euro cashback kon aanbieden en daar bovenop dat ik zelfs nog een korting ging krijgen op mijn aangekochte accessoires. Ik heb op basis hiervan besteld. Mij is op het moment van de bestelling niets over het eventueel afwijken van dit cashback programma gezegd. Dit zou later komen, vertelde verkoper Ahmed mij. Vreemd, maar goed. Bij het afbetaling vertelde hij dat de 'cashback' zou via bank worden afgerekend. Op basis hiervan heb ik mijn bankgegevens opgegeven. Na het afronden van alles kwam de verkoper - Ahmed - met een nogal lang en complex document dat ik diende te ondertekenen om de cashback te kunnen ontvangen. Bij het bekijken van de details, bleek dat ik moest deelnemen aan een of ander plan, en dat - indien ik niet op een bepaalde datum zou opzeggen - dit plan mij maandelijks per domiciliering geld zou kosten. Niet echt de cashback die men gewoon is... Ik heb toen gevraagd om een klassieke 'cash back' (geld terug), wat men mij weigerde. Ik heb toen gevraagd mijn gegevens (bank nummer, etc) te willen verwijderen, en het contract (dat ik NIET had ondertekend) te willen vernietigen. Nu zie ik hier dat ik blijkbaar wel een contract bij Cyrana heb, wat ik absoluut niet wou. Ik heb het meerdere keren vermeld aan de verkoper dat ik absoluut geen lidmaatschap wou hebben. Op de website staat er vermeld dat we 30 dagen bedenktijd hebben, daarom heb ik vandaag meerdere keren willen bellen maar er bestaat precies geen klantendienst bij cyrana omdat er nooit iemand antwoord, waardoor het onmogelijk is om het contract die ik niet wou te kunnen beïndigen. Daar bovenop heb ik dus ook geen cashback ontvangen wat ik ook niet meer wil, ik vraag alleen maar om het contract te beïndigen.

Berichten (1)

Cyrana

Naar: J. R.

18/02/2022

Geachte heer, Wij volgen uw bericht op en herinneren u eraan dat uw verzoek reeds is verwerkt en opgelost.Met vriendelijke groetService SolutionPour nous contacter:Square de meeus 35,1000 BruxellesLigne directe: 050 93 08 47Mail:solution@cyrana.comDu lundi au vendredi de 08h00 à21h00et le samedi de09h00à18h30Numéro BCE: 0738 788 721


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform