Terug

stopzetting telecom

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

J. B.

Naar: Proximus

21/10/2024

geachte, wij hebben op 11/09/2024 online de overstap gemaakt van Telenet naar proximus. al onze diensten van telenet werden stopgezet om dan naar proximus te gaan met behulp van easy switch I.D. toen we alle toestellen van proximus thuis aankregen bleek er een probleem te zijn waardoor de diensten niet werkten. deze kon men niet oplossen via de klantendienst en moesten ze een technieker sturen, die kon pas na 1 week komen, deze is niet opgedaagd, dan zijn wij naar een winkel gegaan omdat wij dachten dat dit makkelijker zou zijn maar daar zeide ze dat ze ons niet konden helpen omdat wij online besteld hadden. dus terug naar klantendienst gebeld, die zei dat de kabels niet correct aangesloten waren, ik was 100% zeker van wel, na lange tijd aandringen en uiteindelijk op 14/10/2024 is er dan eindelijk een technieker geweest die ons vertelde dat het probleem was dat wij niet waren aangesloten aan het net (aan de straat dus). dit was op 2 minuten opgelost. hier hebben wij ondertussen een creditering voor gehad maar door de wissel van de gsm operatoren was er ook een fout gebeurt dat Proximus onze diensten hadden opgezegd bij telenet maar wij hadden de SIM-kaarten nog niet ontvangen. omdat niemand ons kon helpen zijn wij naar telenet gegaan voor een "heractivatie" omdat al onze abonnementen opgezegd waren moesten wij dus volgens verbruik betalen, met resultaat een rekening bij telenet van 190,27 euro. plus een rekening van proximus. ik hoop dat hier geholpen kan worden. alle diensten werken ondertussen maar dit is wel een dure bedoeling geweest. ik kan geen facturatie downloaden van telenet.

Berichten (1)

Proximus

Naar: J. B.

31/10/2024

Beste, Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info/oplossing kreeg tijdens ons telefonisch contact vandaag. Mvg, Elke Connect with us on: ===== Received from klachten@test-aankoop.be on 2024-10-21-15.45.16.000000 ====== ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Ref. [THREAD_ID:1921013081568]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform