Beste,Op 10 september heb ik een telefonisch contact gehad met Test-Aankoop met de vraag om een proefabonnement van van 2 maanden voor € 2 te nemen. Bij de vraag wanneer het abonnement in zou gaan, vertelde de medewerker mij dat dit pas over een week is, van zodra ik het eerste nummer en magazine ontvangen heb. Dit werd snel in orde gebracht en ik ontving de magazines en mijn lidkaart, met als datering 15 september 2020. Ik ging ervan uit dat mijn 2 maanden proefabonnement dan liep van 15 september 2020 tot en met 16 november 2020. Dat is toch het product dat me aan de telefoon verkocht werd: 2 maanden voor € 2. Op vrijdag 30 oktober besloten we om het proefabonnement stop te zetten, iets wat nog ruim voor 16 november is (de einddatum waar wij vanuit gingen op basis van de uitleg van de telefoniste). Het is dus wat ons betreft 'tijdig' binnen de 15 dagen voor het einde van het proefabonnement van 2 maanden. Voor het stopzetten van het abonnement sprak ik met uw collega V.(naam bewust niet vermeld zodat het niet in strijd is met jullie regelgeving). Die legde me uit dat mijn proefperiode eind oktober al afgelopen is. Ik vroeg meer uitleg, want we hebben immers een proefabonnement van 2 maanden. Zij vertelde me dat wanneer je op 15 september intekende, de proefperiode in september en oktober loopt. De maand november zal mij dus nog aangerekend worden voor 10,84 euro. Ik gaf aan dat ik dit zeer misleidende reclame vind van Test-Aankoop. Twee maanden proefabonnement voor € 2, maar in realiteit heb ik hier maar één maand en 15 dagen in ruil gekregen. Als ik had geweten dat mijn proefperiode eind oktober al stopte, had ik heus wel vroeger een de annulering aangevraagd. Dit neemt echter niet weg dat ik dit extreem misleidende reclame vind, zeker voor een consumentenorganisatie. Als jullie een proefabonnement beloven van 2 maanden voor € 2, dan wil ik daar ook 2 maanden van kunnen genieten. Op het moment van intekenen was ik er niet van op de hoogte dat september onmiddellijk als een proefmaand geldt. Dit werd nergens duidelijk vermeld. Daarnaast ben ik niet te spreken over V. (adviseur) haar klantgerichtheid. Ze was niet vriendelijk wanneer ik mijn standpunt probeerde uit te leggen: ze onderbrak mij en legde zelfs gewoon de telefoon af terwijl ze een standaardpraatje afratelde en dus gewoon 10,84 euro nog moet betalen. Dit is zeer jammer, zeker als je dan bij andere klachten over Test-Aankoop (op de website van Test-Aankoop!) merkt dat V. (adviseur) al hetzelfde deed bij andere (ex-)abonnees. Test-Aankoop is een consumentenorganisatie, die het recht en de stem van de consument hoog in het vaandel draagt. Jammer genoeg moet ik - net als andere (ex-)abonnees - hiervan het tegendeel ondervinden. Jullie aanbod is misleidend en jullie klantendienst weigerde me verder te helpen. Ik verwacht dat ik de maand november niet moet betalen en dat de domiciliëring onmiddellijk stopgezet wordt. Indien de maand november toch van mijn rekening gaat, verwacht ik een rechtzetting en een terugbetaling van die € 10,84. Indien ik voor vrijdag 6 november 2020 niets van jullie verneem, onderneem ik verdere stappen bij de FOD Economie.Vriendelijke groeten, Yannick