Terug

Stopzetting play more

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. D.

Naar: Telenet

06/07/2023

Gisteren heb ik gebeld naar telenet om onze play more en play sport op te zeggen De toffe dame aan telefoon heeft mijn volledige tv abonnement opgezegd Met als gevolg da mijne vriend ne hele namiddag ( hij had verlof) tot savonds 19 uur niet kon kijken naar tv en ook de toure de france niet heeft kunnen bekijkenWe hebben opnieuw moeten bellen naar de klantendienst met al gevolg dat we van kastje naar de muur werden doorgeschakeldNa 9 personen aan de lijn te krijgen en alles hebben geprobeerd Reset plus reset vanop afstand verschillende kabels uit trekken en herinstoppen verschillende keren de boel laten heropstarten telkens het zelfde Mevrouw binnen half uur is de installatie voltooid zoniet moet u ons terugbellen Dit telkens opnieuw tot en met 18.30 uur Uiteindelijk de laatste keer bij het inbellen in de klantendienst om 17.45 uur en een bezoek aan een telenet winkel in roeselare hebben ze me opnieuw in wacht gezet tot 18.15 uur Mevrouw binnen half uur moet uw telenet dienst terug werken en dat was inderdaad het gevalHiervoor heb ik 5 keer opnieuw moeten bellen1 dame zei me zelfs rond 17 uur Mevrouw uw probleem is doorgeschakeld naar de interne dienst technieken en dit kan tot 14 dagen duren. Toen sloegen de stoppen natuurlijk helemaal door! Ze was echt niet vriendelijk en zei me dat ze niks voor me kon doen! Ze was enorm klant onvriendelijk en ze zei dat we maar niet ons abonnement moesten aanpassen! Klachten kon ik ook niet indienen want hun mail verkeer lag stil door it problemenKlachten ivm Telenet internet (snelheid/verbinding/storingen) Korte tijd geleden waren mijn schoonouders hun didicorder kapot ze mochten naar de winkel om een nieuwe Bij het aansluiten was er ook een defect bij Telenet support en hebben die mensen 3 dagen zonder tv gezeten er kon geen compensatie voorzien worden voor hen! Maar natuurlijk telenet kon wel zijn prijzen verhogen Ik ben de laatste tijd alles dan tevreden over telenetHebben al gedacht om alles over te zetten naar proximus! Via men werk heb ik ook nog korting bij proximus Maar toch doordat we vroeger altijd tevreden waren hebben we de overstap nog niet gedaan Maar nu zijn we toch wel serieus aan het twijfelen! Voor mijn eigen job moeten we nederlands frans engels en zelfs een beetje duits kunnen. Ik vind dit dan raar als je naar zo een bedrijf belt zoals telenet en duwt 1voor nederlands dat je dan nog iemand aan telefoon krijgt die gebroken nederlands spreekt! Ik ben zeker geen racist want ik werk dagelijks met klanten van andere origines en andere talenMaar dit vind ik niet kunnen!!

Berichten (1)

Telenet

Naar: L. D.

06/07/2023

Lees deze e-mail op s:comm.telenet.be/optiext/optiextension.dll'ID=40lTbxb76Ysb3MR79r0hb3tGJ_btNryKO_y9H0qbZMlw5EEAy072aR8BbwKCpc8MFy5lNJvToqlC1b26HcQ5PMZkx6U44o


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform