BesteHeb tot op heden nog steeds geen reactie mogen ontvangen op mijn mails ivm de stopzetting van mijn abonnement ondanks de belofte dat de termijn verlengd werd ingevolge corona.Enige info die op de site staat is dat mijn abonnement verlopen is... Heb een duur abonnement (liep tot oktober 2020) en heb er afgelopen jaar geen gebruik van kunnen maken. De periode die jullie gesloten waren zouden normaal bij de lopende termijn van mijn abonnement bijgeteld worden ( jullie hebben dit nog zelfs schriftelijk beloofd per mail).In prakrijk is jullie policy dus volledig het tegenovergestelde. Wat een serieuze streep door jullie betrouwbaarheid trekt.Hopelijk komen nog gelijkaardige gevallen aan het licht en volgen er nog vele klachten.Hierbij mijn laatste mail Compensatie voor afgelopen wekenwilliam charlierDi 15/06/2021 21:58BesteNu jullie terug open zijn merk ik op dat mijn contract niet verlengd werd met de periode dat jullie verplicht gesloten waren zoals in bijgevoegde mail vermeld werd.Krijg als ik probeer in te loggen melding abonnement verlopen!!!Niet wat je verwacht na zoveel klantvriendelijkheid. Vermoedelijk betreft het hier een vergissing.Met dank voor een reactie.MvgWilliam Charlier Outlook voor Android downloadenBasic-Fit [customerservice@communication.basic-fit.com]Ma 7/12/2020 20:58De einddatum van je lidmaatschap wordt opgeschoven én je krijgt een tas cadeau! view onlineHI WILLIAM,Hopelijk gaat het goed met je en weet je je sterk te houden (letterlijk en figuurlijk!) in deze gekke tijd. Wij balen, net als jij, enorm dat onze clubs al een tijdje gesloten zijn en jij er niet lekker je trainingen kan doen. De weken vanaf het moment dat jouw club dichtging tot heropening worden aan jouw lidmaatschap toegevoegd zodat je nog steeds voor de volledige looptijd van het door jouw betaalde lidmaatschap kan genieten. EN EEN SPORTIEVE SPORTTAS CADEAU!Daarnaast willen we je blij maken met een toffe rugzak! Die kan je bij de balie ophalen zodra jouw club weer opent. Even deze mail laten zien en je geboortedatum + lidkaartnummer noemen en je kan hem meteen op je rug hijsen. VRAGEN?Alles wordt verwerkt op het moment dat de clubs weer openen. Heb jij nog vragen? Check dan even onze FAQ, daar vind je waarschijnlijk het antwoord. We kunnen niet wachten om je weer in de club te ontvangen. Vergeet tot die tijd niet om thuis ook heel lief te zijn voor je lijf en blijf in beweging! Denk bijvoorbeeld aan onze GXR On-Demand groepslessen, Audio Coach workouts en 8-minute body weight workouts. Je vindt ze allemaal in onze gratis app. Zet hem op en houd vol ????