Terug

Stopzetting gewaarborgd inkomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. C.

Naar: Vivium Assurances/Verzekeringen

08/07/2024

Beste, In maart 2007 heb ik een contract top hat plus plan afgesloten bij jullie. Daarbij was gekozen voor een gewaarborgd inkomen. In september 2013 was ik na een operatie werkonbekwaam voor 100% en kon ik dus aanspraak maken op mijn gewaarborgd inkomen. Op 1 maart 2024 zijn deze betalingen echter stopgezet met als reden dat dit zo in mijn contract staat, hiervan vindt ik echter niks terug in mijn contract en na samenkomst met mijn verzekeraar blijkt dat jullie terugvallen op een voorstel die jullie naar mijn verzekeraar gestuurd hebben in 2008 maar daar is nooit verder op ingegaan en is dus ook niet door mij ondertekend. Graag had ik een duidelijk bewijs die de stopzetting van de stortingen verklaard (want volgens mijn contract is er geen geldige reden) en indien er geen geldige reden is dan graag de voortzetting van de stortingen graag. Met vriendelijke groeten,Gino Cliquet Ex-zaakvoerder van GIMAbouw.

Berichten (1)

Vivium Assurances/Verzekeringen

Naar: G. C.

09/07/2024

Geachte,Ter bescherming van de privacy van onze klanten en onze eigen medewerkers, zullen wij geen klachten via de openbare website van Test-Aankoop behandelen. Wij nodigen u vriendelijk uit om uw klacht rechtstreeks aan de Dienst Klachtenmanagement van de verzekeringsmaatschappij over te maken.We geven geen toestemming om onze berichten op de website van Test-Aankoop te publiceren.Email: klacht@vivium.be Post: VIVIUM Dienst Klachtenmanagement, HP 0260, Koningsstraat 151 - 1210 BrusselVriendelijke groeten,Klachtenmanagement T +32 (0)2 250 90 60 F +32 (0)3 244 66 68E klacht@vivium.beVIVIUM Koningsstraat 151 - 1210 BrusselProcedure klachten: s:www.vivium.be/nl/self-employed/complaints-managementDenk aan het milieu voordat u dit bericht afdrukt.Als verwerkingsverantwoordelijke van uw dossier stellen we alles in het werk om uw persoonsgegevens op een veilige en integere manier te verwerken en dit conform de geldende regelgeving inzake de persoonlijke levenssfeer en in het bijzonder de AVG, Algemene Verordening Gegevensverwerking (Verordening EU nr. 2016/679 van 27 april 2016 betreffende de bescherming van natuurlijke personen in verband met de verwerking van persoonsgegevens en betreffende het vrije verkeer van die gegevens).Alle details over ons privacy beleid vindt u terug op onze website www.vivium.be

Bemiddeling door Testaankoop 09 juli 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform