Goeiedag .Op 24 november 2022 ontving 'k van ENGIE-klachtendienst bericht per e-mail dat de Ombudsdienst voor Energie op 24 november 2022 mijn klacht bezorgde van 20 oktober 2022 .Deze Ombudsdienst zou me antwoord bezorgen .Ik wacht daar uiteraard nog op .Nu betreur ik ook dat Test Aankoop mijn klacht tegen ENGIE( CPTBE0185842.45 ) verdere opvolging weigert wegens het zogenaamde onderzoek van de Federale Ombudsdienst .Hoe lang moet ik nog wachten voor er een oplossing komt , geachte heren en dames ?Ter illustratie van mijn correctheid :bij de huidige energieleverancier Elegant deed 'k flinke voorafbetalingen .Nu , bij de verrekening van de periode van 1/1 tot 10/7 ongeveer een half jaar dus , heb 'k recht op een bedrag van ongeveer 300 Euro voor aardgas en 178 Euro voor electriciteit ( bedragen in mijn voordeel ) .Mijn betalingen zijn gedomicilieerd tot einde contract , natuurlijk .Ik herhaal mijn vraag naar opvolging voor de slotfactuur , alsjeblief ?