Terug

STOPZETTING ENERGIECONTRACT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Engie

21/08/2023

Goeiedag .Op 24 november 2022 ontving 'k van ENGIE-klachtendienst bericht per e-mail dat de Ombudsdienst voor Energie op 24 november 2022 mijn klacht bezorgde van 20 oktober 2022 .Deze Ombudsdienst zou me antwoord bezorgen .Ik wacht daar uiteraard nog op .Nu betreur ik ook dat Test Aankoop mijn klacht tegen ENGIE( CPTBE0185842.45 ) verdere opvolging weigert wegens het zogenaamde onderzoek van de Federale Ombudsdienst .Hoe lang moet ik nog wachten voor er een oplossing komt , geachte heren en dames ?Ter illustratie van mijn correctheid :bij de huidige energieleverancier Elegant deed 'k flinke voorafbetalingen .Nu , bij de verrekening van de periode van 1/1 tot 10/7 ongeveer een half jaar dus , heb 'k recht op een bedrag van ongeveer 300 Euro voor aardgas en 178 Euro voor electriciteit ( bedragen in mijn voordeel ) .Mijn betalingen zijn gedomicilieerd tot einde contract , natuurlijk .Ik herhaal mijn vraag naar opvolging voor de slotfactuur , alsjeblief ?

Berichten (2)

Engie

Naar: J. D.

22/08/2023

Beste Zoals wij reeds bevestigde op 18 augustus 2023, hebben we een klacht via de Ombudsdienst voor Energie ontvangen. Zoals vermeld in de ontvangstbevestiging onderzoeken wij op dit moment uw vraag in samenwerking met de Federale Ombudsdienst voor Energie. Het dossier via Test Aankoop wordt bijgevolg afgesloten.Verdere opvolging zal dus via de klacht van de Ombudsdienst voor Energie gebeuren.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. D.

22/08/2023

Beste Zoals wij reeds bevestigde op 18 augustus 2023, hebben we een klacht via de Ombudsdienst voor Energie ontvangen. Zoals vermeld in de ontvangstbevestiging onderzoeken wij op dit moment uw vraag in samenwerking met de Federale Ombudsdienst voor Energie. Het dossier via Test Aankoop wordt bijgevolg afgesloten.Verdere opvolging zal dus via de klacht van de Ombudsdienst voor Energie gebeuren.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handling TeamBU BeneluxBoulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.be ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform