Terug

STOPZETTING ENERGIECONTRACT

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: Engie

10/08/2023

Goeiedag .Op 09.05 .2022 en 09.06 , een maand later , zond FLUVIUS de meterstanden door van gas en electriciteit wegens overstap naar een andere leverancier .Engie zond geen gepaste slotfactuur maar bleef wel facturen zenden .Het bedrijf is zeer moeilijk bereikbaar en zelfs na een telefoontje naar de klantendienst , waarin opvolging werd beloofd , gebeurde er .... niets .Recent diende 'k wéér een klacht in bij Engie .Antwoord op 04.08: je vraag met referentienummer 009216643803werd doorgestuurd naar de tweede lijn .Uiteraard zonder contactgegevens van deze dienst .Na m'n feitelijke overstap bleef 'k bijna maandelijks facturen ontvangen !?Natuurlijk betwist 'k de laatste factuur van 336,41 E .Ik wens per e-mail een gegronde slotfactuur te ontvangen ,met een duidelijke verwijzing naar een dossierbeheerder ( telefoon , e-mail ) .Ik wens correct af te sluiten , wat niet gemakkelijk wordt gemaakt .

Berichten (2)

Engie

Naar: J. D.

18/08/2023

Beste Zoals wij reeds bevestigde hebben we een klacht via de Ombudsdienst voor Energie ontvangen. Zoals vermeld in de ontvangstbevestiging onderzoeken wij op dit moment uw vraag in samenwerking met de Federale Ombudsdienst voor Energie. Het dossier via Test Aankoop wordt bijgevolg afgesloten.Verdere opvolging zal dus via de klacht van de Ombudsdienst voor Energie gebeuren.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/

Engie

Naar: J. D.

18/08/2023

Beste Zoals wij reeds bevestigde hebben we een klacht via de Ombudsdienst voor Energie ontvangen. Zoals vermeld in de ontvangstbevestiging onderzoeken wij op dit moment uw vraag in samenwerking met de Federale Ombudsdienst voor Energie. Het dossier via Test Aankoop wordt bijgevolg afgesloten.Verdere opvolging zal dus via de klacht van de Ombudsdienst voor Energie gebeuren.Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden.Met vriendelijke groetenComplaints Handeling TeamBU Beneluxboulevard Simón Bolívar 361000 BrusselsBelgiumwww.engie.bePPlease consider the environment before printing this document ENGIE Mail Disclaimer: www.engie.com/disclaimer/


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform