Goeiedag .Op 09.05 .2022 en 09.06 , een maand later , zond FLUVIUS de meterstanden door van gas en electriciteit wegens overstap naar een andere leverancier .Engie zond geen gepaste slotfactuur maar bleef wel facturen zenden .Het bedrijf is zeer moeilijk bereikbaar en zelfs na een telefoontje naar de klantendienst , waarin opvolging werd beloofd , gebeurde er .... niets .Recent diende 'k wéér een klacht in bij Engie .Antwoord op 04.08: je vraag met referentienummer 009216643803werd doorgestuurd naar de tweede lijn .Uiteraard zonder contactgegevens van deze dienst .Na m'n feitelijke overstap bleef 'k bijna maandelijks facturen ontvangen !?Natuurlijk betwist 'k de laatste factuur van 336,41 E .Ik wens per e-mail een gegronde slotfactuur te ontvangen ,met een duidelijke verwijzing naar een dossierbeheerder ( telefoon , e-mail ) .Ik wens correct af te sluiten , wat niet gemakkelijk wordt gemaakt .