Beste,Ik krijf van Celside communicatie in het Frans over tariefstijgingen.Ik heb destijds een verzekering genomen bij Telenet voor een aangekochte iPhone. Blijkbaar is dat bedrijf overgenomen door Celside, waar ik mijns inziens nooit degelijk van geïnformeerd werd.Op 12 mei kreeg ik een eerste keer een mail in het Frans over een tariefverhoging (denk ik, ik ben niet Franstalig). Ik heb hiervoor de klantendienst zowel via mail als telefonisch contact gehad maar zij konden me enkel in het Frans te woord staan. Ik weet dus nog steeds niet of ik alles correct begrepen heb.Aangezien ik het toestel niet meer heb wenste ik het contract te stoppen maar dat moest ik via de webiste doen.Op 16 mei heb ik een officiële aanvraag gedaan om het contract te stoppen (referentie 320665). Volgens hun algemene voorwaarden is dit een correcte manier.Ik heb van hen nog steeds niets gehoord met betrekking tot mijn aanvraag tot stopzetting.Ik ben ook in de Telenetwinkel geweest waar ik destijds het toestel kocht en zij konden me zeggen dat ze nisk konden doen en dat er veel dergelijke klachten zijn.Nu heb ik vandaag, 6 juni nogmaals een tariefverhoging ontvangen (wederom in het Frans) terwijl ik eigenlijk heb opgezegd.Sinds maart is de frequentie van de domiciliëringen toegenomen en de bedragen ook. Ze houden ook meer geld af dan aangekondigd.Ik heb de domiciliëring nu geblokkeerd.Ik eis een terugbetaling van ten minste het Buy-back bedrag want dit is er bijgekomen zonder mijn toestemming.Ik vind dit ongehoord dat dit zomaar kan en dat ik niet eens in mijn moedertaal kan geholpen worden.Als ik nu naar de klantendienst bel zijn steeds alle medewerkers in gesprek waarop de lijn verbroken wordt.Dank voor Uw hulp.