Terug

Stopzetting Contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. R.

Naar: Verisure

30/09/2019

Geachte,Onlangs contacteerde ik jullie meermaals met de vraag of het mogelijk was om mijn contract stop te zetten. Dit wegens de aankoop van een huis, met een reeds geinstalleerd alarmsysteem. Dit bleek niet mogelijk te zijn, zelfs niet met de betaling van een eventuele boete van ons. Na wat navraagwerk moet elk contract af te zeggen, zelfs deze met een bepaalde duur, uiteraard weer inclusief boete natuurlijkJullie hadden het over een contractduur van 24 maanden, echter staat dit nergens vermeld op mijn ondertekend document. Er staat wel een (niet aangeduid!) vakje, waarover er gepraat wordt over een termijn van 24 maanden. Aangezien dit niet aangeduid is, lijkt het mij dat ik een contract van 12 maanden heb.Met de zaak ben ik ook klant bij u, klantnummer 11708012.Indien we niet tot een eerlijke oplossing komen, zullen we dit contract ook zo snel mogelijk stopzetten.Hopelijk kunnen we samen toch tot een oplossing komen.mvg,John

Berichten (2)

Verisure

Naar: J. R.

30/09/2019

DATA NOT AVAILABLE

Verisure

Naar: J. R.

01/10/2019

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform