Terug

Stopzetting contract

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: SipWell

19/04/2017

Had getekend voor 3 jaar een waterkoeler te nemen van SipWell. Na +/- iets meer dan 1 jaar werd duidelijk dat deze niet voldoende gebruikt werd en heb ik besloten het contract stop te zetten. Uiteraard moest ik de getekende 3 jaar uitdoen, wat ook normaal is. Ik heb de procedure gevolgd en minimum 6 maand voor aangetekend laten weten dat het contract niet meer verlengd moest worden en het zou aflopen in januari 2016. Echter eind januari werd via domiciliëring opnieuw een bedrag van mijn rekening gehaald. Na contact te opgenomen werd me bevestigd dat dit de laatste afrekening zou zijn. Niet dus... eind februari opnieuw geld van de rekening. Opnieuw contact opgenomen. Ze gingen het doorgeven... Voor alle zekerheid domiciliëring laten blokkeren bij de bank. Eind maart... opnieuw factuur in de bus, domiciliëring kon gelukkig niet uitgevoerd worden! Opnieuw contact opgenomen, ook geïnformeerd naar de waarborg van het toestel, deze ik ook nog niet teruggekregen had. Het zou doorgegeven worden... Ondertussen zijn we voorbij half april, heb ik 2 aanmaningen gekregen omwille van de laatste factuur die niet kon betaald worden, weet ik nog niets meer over terugbetaling van de te veel betaalde facturen alsook de terugbetaling van de waarborg... Volgende week is het weer factuurtijd, ben benieuwd... Heb contact opgenomen, ze gaan het doorgeven... Nogal gehoord... Meer dan 3 jaar geleden was het contract opgestart op nog geen 30 minuten tijd, contract stopzetten is een ander paar mouwen... Dit voelt voor mij als pure oplichting, machtsmisbruik enz...

Berichten (2)

SipWell

Naar: A. C.

20/04/2017

DATA NOT AVAILABLE

A. C.

Naar: SipWell

20/04/2017

Beste,Mijn klantnummer: 187540900Even voor alle duidelijkheid, ik wens het contract niet stop te zetten, het contract is al stopgezet, ondertussen bijna 1 jaar geleden via aangetekend schrijven! Wat moet stoppen is de facturen die maar blijven komen en de terugbetaling hiervan + waarborgMvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform