Had getekend voor 3 jaar een waterkoeler te nemen van SipWell. Na +/- iets meer dan 1 jaar werd duidelijk dat deze niet voldoende gebruikt werd en heb ik besloten het contract stop te zetten. Uiteraard moest ik de getekende 3 jaar uitdoen, wat ook normaal is. Ik heb de procedure gevolgd en minimum 6 maand voor aangetekend laten weten dat het contract niet meer verlengd moest worden en het zou aflopen in januari 2016. Echter eind januari werd via domiciliëring opnieuw een bedrag van mijn rekening gehaald. Na contact te opgenomen werd me bevestigd dat dit de laatste afrekening zou zijn. Niet dus... eind februari opnieuw geld van de rekening. Opnieuw contact opgenomen. Ze gingen het doorgeven... Voor alle zekerheid domiciliëring laten blokkeren bij de bank. Eind maart... opnieuw factuur in de bus, domiciliëring kon gelukkig niet uitgevoerd worden! Opnieuw contact opgenomen, ook geïnformeerd naar de waarborg van het toestel, deze ik ook nog niet teruggekregen had. Het zou doorgegeven worden... Ondertussen zijn we voorbij half april, heb ik 2 aanmaningen gekregen omwille van de laatste factuur die niet kon betaald worden, weet ik nog niets meer over terugbetaling van de te veel betaalde facturen alsook de terugbetaling van de waarborg... Volgende week is het weer factuurtijd, ben benieuwd... Heb contact opgenomen, ze gaan het doorgeven... Nogal gehoord... Meer dan 3 jaar geleden was het contract opgestart op nog geen 30 minuten tijd, contract stopzetten is een ander paar mouwen... Dit voelt voor mij als pure oplichting, machtsmisbruik enz...