Terug

Stopzetting contract wordt niet doorgevoerd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

H. P.

Naar: Verisure

16/05/2025

Korte beschrijving van uw probleem Beste, Wij proberen al meer dan een half jaar ons contract stop te zetten. Gelieve dit contract per direct zoals reeds meerdere malen via contact formulier en telefonisch gevraagd stop te zetten. Er werd ook reeds een mail naar jullie gestuurd. Dit spelletje heeft nu al veel te lang geduurd en ons geduld is stilaan op. Wanneer ikzelf bel, krijg ik het antwoord dat mijn partner contact dient op te nemen. Zo gevraagd zo gedaan, krijgen we het verhaal dat de juiste persoon zal terugbellen. Geen telefoon meer ontvangen in eerste instantie. Zelf opnieuw contact opgenomen en uiteindelijk vertelde men ons reeds maanden geleden dat alles is doorgevoerd voor de stopzetting van het contract. Echter blijven we facturen ontvangen. Dit is maandelijks meer dan 54 euro dat blijft lopen… dit is ronduit een schande aan het worden. We zijn reeds verhuisd van augustus 2024…. De verhuis werd ook doorgegeven… echter facturen stoppen niet… Met vriendelijke groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform