Terug

stopzetting contract, geen gehoor van de klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. C.

Naar: Celside Insurance

14/06/2023

ik contacteer celside insurance reeds in januari 2023 voor het eerst in verband met stopzetting van mijn contracten, daar ik desbetreffende toestellen niet meer in bezit had/heb. Op mijn emails kreeg ik geen gehoor en telefonisch kreeg ik telkens opnieuw de melding er zijn nog zoveel wachtende voor u , bel ons later terug waarna de lijn automatisch verbroken was. Ik heb in de laatste 5 maanden en 2 weken bijna elke 3 dagen contact proberen op te nemen, echter was dit tevergeefs. Ondertussen lopen de betalingen wel steeds door, in de maand mei alleen is er een totaal van €375.90 van mijn rekening gegaan, sinds mijn eerste poging tot contact is er een totaal van €697.80 van mijn rekening gedaan. wat behoorlijk veel is voor diensten die ik reeds sinds lange tijd niet meer tracht te gebruiken. Ik kreeg na 5,5 maanden eindelijk een mevrouw aan de lijn die mijn stopzetting voor extra diensten kon uitschakelen maar de verzekering zelf dient aangetekend te gebeuren. Zij raadde me aan een email te sturen naar klantenservice@celside.com , ik heb dit trachten de doen en weer een automatisch bericht dat ik een formulier moest invullen. Ik heb dit meermaals gedaan en zou bevestiging moeten krijgen. Echter gebeurt er niets en blijf ik maar betalen. Ik zou zeer graag gecompenseerd worden voor het reeds ( belachelijk ) hoge bedrag die betaald heb voor diensten die ik niet gewenst had. Hartelijk bedankt!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform