Stopzetting vanaf 1.1.24 bij Ecopower wegens invoering forfait op zonnepanelen bij klanten met een analoge meter. Dit werd NIET goedgekeurd op de (laatste) Algemene Vergadering.Dit is een BESTRAFFING van deze klanten waarmee ik zoals vele anderen niet akkoord ga. Ik heb zojuist de overstap aangemaakt naar Engie, dit bespaart mij 200€ tov Ecopower.Dit zal u ook doorgegeven/gemeld worden door Engie.U heeft op geen enkele manier nog gereageerd op mijn vorige klacht/melding : zie https://www.test-aankoop.be/klagen/publieke-klachten/publieke-klacht?referenceid=CPTBE01905742-80 (titel : Bestraffing eigenaars met zonnepanelen, invoering forfait).Hierbij verzoek ik u mijn opzegging per 1.1.2024 te noteren evenals mijn verzoek tot verkopen van mijn aandeel van 250€, klantnummer bij mijn gegevens.Gelieve mij te BEVESTIGEN dat dit genoteerd is en in orde komt. Deze klacht/melding geldt als bewijs van tijdig verzoek.Ik voorzie dan ook dat dit aandeel wordt terugbetaald in juni 2024 (zie https://www.ecopower.be/hulp-nodig/veelgestelde-vragen#aandeel_verkopen).Gelieve ook geen voorschotfacturen meer op te stellen (prosumententarief en capaciteitstarief) maar alles dan te verrekenen met de slotfactuur 31.12.2023 die ik nauwlettend zal nazien.Ik hoop op een correcte stopzetting en afhandeling.Tja, deze klant sedert 2009 en met zonnepanelen sedert 2012 is echt HEEL BOOS.Ik verzoek u niet (nogmaals) mijn volledige identiteit te vermelden hier in uw antwoord, een blunder?EXIT Ecopower en een heel diepe ontgoocheling in dit alles.