Beste,Ik ging een jaarabonnement aan van DAZN, namelijk DAZN Pro League (Belgische voetbalcompetitie). Ik heb gekozen bij betaling voor de methode 'jaarlijks' en dus betaald voor 1 jaar (€178,99). Dit was op 30/07/2023. Op 26 augustus kreeg ik een mail van DAZN dat mijn abonnement verlopen is. Toen ik inlogde kon ik ook niks meer bekijken van content van de Jupiler Pro League. Ik heb contact opgenomen met de klantendienst van DAZN. Ze hebben mijn betalingsbewijs opgevraagd en nadien is er niks meer gebeurd. Ik heb ze een paar keer gemaild en ze zeiden iedere keer dat ik geduld moet hebben en dat ze ermee bezig zijn. Als ik nu een update vraag dan reageren ze zelfs niet meer. Kunnen jullie mij helpen om mijn geld terug te kunnen krijgen? Ik vind het onaanvaardbaar dat ze zelf mijn abonnement opzeggen en ervoor zorgen dat ik zelf de resterende maanden niet meer kan kijken. Dit is in strijd met hun voorwaarden van opzegging... Ik heb twee maanden geduld gehad maar het is nu echt wel op en ik ben ten einde raad.