Terug

Stopzetting abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. J.

Naar: Gazet van Antwerpen

10/05/2021

Beste, ik heb meermaals gebeld met de klantendienst van GVA om mijn abonnement stop te zetten. Toch krijg ik maandelijks nog facturen om maandelijks contract te betalen.Na meermaals gebeld te hebben gingen ze dit stopzetten, maar dat is nog steeds niet gelukt, tot grote ergenis.Kunnen jullie hiervoor eens horen.Oudere mensen trappen in de manier waarop de facturen zijn gemaakt en betalen ze. Zo wordt steeds het abonnement verlengd en ik vind dat misleidend.Met vriendelijke groeten,Jp Penders


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform