Terug

Stopzetting abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. D.

Naar: Basic-Fit

03/02/2020

Beste, betreft abonnement voor onze dochter Jente Van Droogenbroeck, 04 juli 2003 en woonachtend te Polderstraat 18 in Denderleeuw.In augustus 2019 starte zij een abonnement op bij jullie, maar in dec helaas al moeten stopzetten wegens medische redenen. Helaas stellen wij vast dat er nog steeds de abonnementskost van 30 € van haar rekening wordt gehaald.Wij zouden graag de reden hiervan weten en dat dit zo vlug mogelijk stopgezet wordt!Mvg Ilse De Ridder

Berichten (1)

Basic-Fit

Naar: I. D.

03/02/2020

We hebben je melding ontvangen!Wij hebben je melding in goede orde ontvangen en ingevoerd in onze administratie. Je melding is aangemaakt met het volgende support call nummer:Support Call Nummer: 05916080 Wanneer je vragen hebt of ons nog aanvullende informatie wilt verstrekken over deze melding kun je refereren naar bovenstaand referentienummer. Dit kan ons helpen jouw melding snel en efficiënt af te handelen.Weet je dat je veelgestelde vragen ook op onze website kunt vinden? Daarnaast kun je ook steeds meer dingen zelf wijzigen nadat je bent ingelogd op "My Basic-Fit"!Zodra er inhoudelijk meer bekend is, stellen wij je hiervan direct op de hoogte. Binnen 3 werkdagen hopen we je een antwoord op je vraag te geven. Op dit moment is het erg druk, waardoor het iets langer kan duren. Onze excuses voor eventuele vertraging!Alle verzoeken worden verwerkt op basis van de datum waarop je ons de e-mail hebt gestuurd.Wij vertrouwen erop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met sportieve groet,Customer SupportBasic-Fit België


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform