Terug

Stopzetting abonnement lukt niet omdat klantenservice niet reageert

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. U.

Naar: Testaankoop

18/12/2023

Beste, Ik neem voor de 3de maal contact met u op in naam van mijn moeder, Helene Uyttendaele. De eerste mail dateert al van 27 november en daar heb ik nog geen reactie op gekregen. Blijkbaar heeft zij een abonnement gestart zonder zeker te zijn wat dat precies inhoudt. Er loopt nu een domiliciering die per direct zou moeten worden stopgezet. Ik heb dit bij de bank al doorgevoerd. Ik zie dat er hiervoor reeds een mail werd doorgestuurd van jullie voor de mislukte betaling voor de maand november. Wat moet ik doen om dit abonnement stop te zetten? Met vriendelijke groeten, Katia Pynaert namens Helene Uyttendaele

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: H. U.

19/12/2023

Beste mevrouw Pynaert,Wij hebben uw verzoek intern doorgegeven, zodat dit zo spoedig mogelijk kan worden nagekeken.Wij gaan u hierover zo snel mogelijk terug contacteren.Met vriendelijke groetAbonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

Testaankoop

Naar: H. U.

09/01/2024

Geachte mevrouw Pynaert,Je vraag over het abonnement van mevrouw Uyttendaele werd op 03 januari 2023 behandeld door onze abonnementendienst.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.Bij nazicht van het abonnement kunnen wij je meedelen dat mevrouw Uyttendaele op 05 september 2023 gecontacteerd werd door onze diensten met het voorstel een abonnement te nemen bij onze consumentenorganisatie. Ze ging hiermee akkoord en gaf ons ook haar rekeningnummer door om de domiciliering in orde te brengen.Naar aanleiding van deze inschrijving kreeg mevrouw van ons een bevestigingsbrief toegestuurd op 13/09/2023. Als mevrouw die niet meer heeft, je kan deze brief ook terugvinden in haar persoonlijke ruimte op onze website test-aankoop.be. In deze brief staat een gedetailleerd overzicht van onze abonnementsvoorwaarden alsook de voorwaarden tot stopzetting van het lidmaatschap. Op het bankrekeningafschrift kreeg mevrouw van haar financiele instelling de bevestiging van opening van domiciliering ten gunste van Testaankoop en ontving ze vanaf september 2023 ook maandelijks onze magazines.Dit abonnement werd gestopt met ingang van 01/01/2024.Je kan je abonnement laten stoppen door ons hiervan ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand op de hoogte te brengen. De stopzetting kan doorgegeven worden via de contactpagina op onze website, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Omdat we je aanvraag, verzonden via onze contactpagina, om dit abonnement te stoppen pas op 27 november 2023 ontvingen, kon dit abonnement pas gestopt worden met ingang van 01 januari. Wij hebben voor deze datum hierover geen enkele communicatie ontvangen.De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van het abonnement stemmen volledig overeen met de voorwaarden waarmee mevrouw Uyttendaele akkoord ging op 05 september 2023.We hopen je hiermee te hebben gea¯nformeerd. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 025423200, als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform