Terug

stopzetting abonnement Coyote systems

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Coyote System

24/04/2020

Beste,Na mijn laatste en 3 de poging (21/02/2020) om duidelijk mijn abonnement te stoppen blijven jullie mij dreigen via mail en brief om nog een bedrag van 24€ te betalen 2 X maand abonnement. Mijn eerste poging in december 2019 om stopzetting abonnement, daar mijn toestel niet meer werkt,geen reactie. Ik heb de domiciliëring dan na betaling 18 februari 2020 geblokkeerd daar de stopzetting op geen enkele manier door jullie werd aangenomen.Dit lukte niet via mail en de link in mijn account op jullie website: stopabo@coyotesystems.be Daar ik jullie dus ook niet via klantendienst, tel. mails, website, shop kan bereiken en jullie blijkbaar geen telefoonhebben om mij te contacteren zal ik beroep moeten doen via andere weg.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform