Terug

Stopzetting abonement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. K.

Naar: Testaankoop

05/09/2024

Een abonement aangaan gaat blijkbaar veel vlotter dan een abonement stopzetten. Ik bel en stuur maar maar ik krijg geen reactie. Een schande is het!

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: S. K.

05/09/2024

Geachte Mevrouw Kersten,We hebben uw aanvraag tot het stopzetten van het abonnement die u vandaag verstuurde goed ontvangen.Gezien onze dienst het momenteel erg druk heeft, kan het iets langer duren voordat de bevestiging wordt verstuurd. Zodra we de nodige stappen hebben ondernomen, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de stopzetting.Onze oprechte excuses voor het eventuele ongemak. De Klantendienst


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform