Terug

Stopzetting abbonement en blijven domiclieren

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. L.

Naar: Testaankoop

16/01/2024

Beste Ik heb al meerdere malen sinds september op de officiële manier jullie diensten stopgezet.REDEN: Ingebrekstelling van jullie diensten. Ik vroeg hulp voor een zaak die te veel had aangerekend, mits meerdere bewijzen, telefoons hebben jullie hier niets aangedaan. Verder werd mij ook een welkomstgeschenk beloof en ook dit bleef uit. Voor iemand die consumentenkwaliteit zou moeten waarborgen zijn jullie zeker geen voorbeeld.Ik heb de domiciliering na verschillende mails stopgezet. Jullie beweren ook dat ik jullie rommel nog aankrijg en dat is ook niet het geval. Jullie blijven domicilieren en mails sturen. HET STOPT HIER.Ik ben zeer teleurgesteld in jullie diensten. Rommel, leugens en zeker geen hulp. Een kat in een zak. Na de 7 mails is deze ook de laatste.

Berichten (2)

Testaankoop

Naar: B. L.

17/01/2024

Geachte mevrouw Leysen,De stopzetting van je abonnement werd door onze diensten behandeld op 05 januari 2024.Je ontving hierover een mail ter bevestiging.De stopzetting werd in orde gebracht na ontvangst van je bericht hierover, verstuurd via onze contacpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, op datum van 04 januari 2024. Bij nazicht van je abonnement hebben wij geen mail, brief of telefonisch contact, gericht aan onze abonnementendienst met stopzetting als onderwerp, kunnen terugvinden voor deze datum.Zou het mogelijk zijn om ons deze berichten, per kerende mail, nog eens te bezorgen ajb?Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.

B. L.

Naar: Testaankoop

17/01/2024

Dit werd zoals beschreven op jullie website via het officiele contactformulier gedaan via de website. Aangezien ik al 7 mails heb verstuurd en trouwens geen enkele bevestiging of antwoord heb verkregen van jullie. ( ook nu niet) Denk ik niet dat het nog aan mij is om bewijs te moeten afleveren. Als jullie je administratie niet op orde krijgen is dat jullie nalatigheid. Dit is de laatste mail, het is zeer jammer dat ik jullie eigen webpagina moet gebruiken om eindelijk van jullie dienst vanaf te geraken.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform