Terug

stopzetten van streamz

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: Telenet

20/11/2022

beste, na meerdere keren telefonisch contact te hebben met telenet heb ik gebeld om mijn abonnement op streamz stop te zetten kan opgehaald worden bij telenet gespreken worden opgenomen .zoals telefonisch afgesproken werd gezegd dat streamz is verwijderd uit mijn telenet abonnement.Nu blijkt bij mijn volgende factuur dat ik weer deze abonnement op streamz moet betalen wat zelfsprekend is dat ik deze niet zal betalen.via deze weg wil ik nu eens en voor altijd dat deze abonnement stop gezet wordt.mvg pedro

Berichten (1)

Telenet

Naar: P. V.

21/11/2022

Klantennummer: 711673741 Beste meneer Vanhauter, Wij bevestigen graag de ontvangst uw klacht. Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie. Met vriendelijke groeten, Heidi TelenetDit is een automatische mail. Gelieve hier niet op te antwoorden. Wilt u toch reageren op dit bericht? Dan kunt u dit doen via ons webformulier op www.telenet.be/contact --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform