Terug

Stopzetten van abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Testaankoop

16/01/2024

Beste, Reeds enkele weken geleden (24/12) heb ik, zoals aangegeven op de website, een contactformulier ingevuld om mijn abonnenent op te zeggen bij test-aankoop. Dossiernummer: 08863080Vandaag (16/01) kreeg ik echter nog een betalingsuitnodiging. Ik weiger dit te betalen aangezien ik binnen de aangegeven periode mijn aanvaag gedaan had om dit stop te zetten. Het process van uit te schrijven op jullie diensten is onnodig ingewikkeld, en moet herzien worden. Het staaft totaal niet met jullie visie om de consument bij te staan.Gelieve ASAP mijn abonnement te cancellen en mij hierover niet verder te contacteren.Met vriendelijke groeten,Chiel Van Mechelen

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: C. V.

17/01/2024

Beste Abonnee,Geachte heer Van Mechelen,We hebben je bericht goed ontvangen.Je kan je abonnement laten stoppen door ons hiervan ten laatste 15 werkdagen vóór het einde van de maand op de hoogte te brengen. De stopzetting kan doorgegeven worden per mail via onze contactpagina test-aankoop.be/contact/contacteer-ons, via een eenvoudige brief of door te bellen naar de abonnementendienst op het nummer 028923700.Bij nazicht van je abonnement, stellen we vast dat wij op 24 december 2023 je mail met vraag tot stopzetting hebben ontvangen. Hierdoor kon je abonnement niet gestopt worden met ingang van 01 januari en werd dit in orde gebracht met ingang van 01 februari 2024.De inschrijving, de afhoudingen verbonden aan de inschrijving en de stopzetting van het abonnement stemmen volledig overeen met de voorwaarden waarmee je akkoord ging op 12 november 2023. Naar aanleiding van je inschrijving kreeg je van ons op 15 november 2023 een bevestigingsbrief waarin ook de voorwaarden tot stopzetting van het lidmaatschap staan hernomen. Deze brief kan je terugvinden in je persoonlijke ruimte op onze webpagina test-aankoop.beBij deze verzoeken wij u om de abonnementsbijdrage van Eur11,34 voor de maand januari over te maken.Na ontvangst van deze betaling zal je dossier volledig afgehandeld worden.Wij hopen je hiermee te hebben gea¯nformeerd.Twijfel niet om te contacteren op het nummer 028923700, als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst.De gebruiksvriendelijkheid van onze website is inderdaad van cruciaal belang.Wij zijn ons bewust van dit werkpunt en de betrokken afdelingen doen het nodige zodat dit zo snel mogelijk kan worden opgelost. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform