Terug

Stopzetten post

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Testaankoop

10/02/2024

Zoals aangegeven in jullie antwoordstrook zocht ik op de site naar een manier om die spam per post stop te zetten. Ik vind de optie niet.In plaats van iedere maand valse reclame te sturen hadden jullie beter mijn vraag uit 2020 ernstig genomen, dan had ik nu nog maandelijks 2 euro betaald...

Berichten (2)

B. D.

Naar: Testaankoop

08/03/2024

Jullie vragen me nu om jullie een herinnering te sturen dat de klacht nog niet behandeld werd...

Testaankoop

Naar: B. D.

11/03/2024

Geachte Heer De Rechter,We hebben uw bericht goed ontvangen.Bij nazicht stellen we vast dat wij op 12/02/2024 u verzocht hebben om ons, op het mailadres privacy@test-aankoop.be, te laten weten op welk adres u de reclame waarvan sprake ontvangt.Zodra ons team uw bericht binnenkrijgt op het adres privacy@test-aankoop.be, kunnen ze het nodige doen om deze zendingen te stoppen.U heeft altijd toegang tot je persoonlijke gegevens in onze database om verbeteringen aan te brengen, gegevens te verwijderen, of om uw opties inzake direct marketing te wijzigen. U kan je ons Team hierover bereiken via het mailadres privacy@test-aankoop.be. Schrijven kan naar Test Aankoop, Hollandstraat 13 te 1060 Brussel.(Meer info hierover kan u terugvinden op onze webpagina test-aankoop.be/inforivacyNaar aanleiding van uw bericht van 8 maart ll., hebben wij uw klacht hierover zelf aan hen overgemaakt.Twijfel niet om hen rechstreeks te contacteren op het adres privacy@test-aankoop.be, als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform