Terug

Stopzetten krediet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. V.

Naar: Buy Way

24/03/2022

Beste, ik betaalde 10 dagen geleden het volledige saldo van het krediet die nog openstond bij uw diensten. Ik verstuurde diezelfde dag een aangetekende brief om mijn krediet stop te zetten. Ondertussen belde ik al 5 keer naar uw dienst met de vraag of ze mij een bevestiging konden doorsturen van de nulstelling van mijn saldo en het stopzetten van mijn krediet. Na 3 verschillende antwoorden en de belofte van een mail en brief heb ik nog steeds niets ontvangen. Er wordt zelfs geen telefoon meer opgenomen.

Berichten (1)

Buy Way

Naar: C. V.

25/03/2022

Geachte,We hebben de klacht van mevrouw Vandenberghe Charlotte ontvangen en onderzocht.Op 15/03 nam de klant telefonisch contact met ons om inlichtingen te vragen over de opzegging van de kredietovereenkomst en het openstaande saldo.De medewerker heeft de klant gea¯nformeerd hoe de opzegging van de kredietovereenkomst moest gebeuren en dat het openstaande saldo nog niet volledig betaald was. We ontvingen op 10/03 en 18/03 een storting waardoor het openstaande saldo aangezuiverd werd.Op 18/03 heeft de medewerker na ontvangst van beide betalingen op het dossier een brief opgestuurd ter bevestiging dat het openstaande saldo aangezuiverd is. Deze brief werd per email opgestuurd op 19/03 naar de gekende email adress in uw dossierOp 21/03 nam de klant telefonisch contact met ons en er werd toen meegedeeld dat alles aagezuiverd werd.Op 22/03 nam de klant telefonisch contact met ons om te vragen als we het aangetekend brief ontvangen hebben. Op dit moment hadden we de brief nog niet ontvangen om deze te behandelen.Op 23/03 ontvingen we een aangetekend brief waarin de klant de opzeg van de kredietovereenkomst vraagt. De opzegging werd toegepast en er werd een brief ter bevestiging opgestuurd. Deze brief wordt automatisch verzonden door het systeem en opgestuurd op 24/03 naar het email adres gekent in het dossier.Op 24/03 ontvingen we van de klant een bericht via het contactformulier met de vraag als de opzegging werd toegepast. We hebben de klant beantwoord op het emailadres waarmee ze ons schreef dat de opzegging werd toegepast en dat er een brief verzonden werd.Uw dossier vertoont een saldo in uw voordeel. We hebben de aanvraag bij de boekhouding ingediend voor de terugstorting ervan op de bankrekeningnummer gekent in het dossier.We hebben nogmaals een brief ter bevestiging van de opzeg en het aanzuiveren van het openstaande saldo opgestuurd. U zal dit binnen enkele dagen per email en per post ontvangen.We hopen u hiermee voldoende te hebben gea¯nformeerd en verblijven uw beschikking voor verdere informatie..Als je wilt reageren, antwoord dan op deze e-mail !Vriendelijke groeten,Uw Buy Way TeamOnze websiteBUY WAY - Hoofdkantoor - Bisschopsstraat 26 - 1000 Brussel--------------- Oorspronkelijk bericht ---------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform