Beste ik heb meer malen contact gemaakt met uw bedrijf om mijn contract te stoppen Jullie geven geen gehoor. ik ontvang steeds mails voor betaling en dat is puur misbruik.Ik ben ook op 14/12/23 bij Basic- Fit Ledeberg persoonlijk steun om deze af te sluiten. De medewerker heeft mij begeleid en ik heb via jullie betalingsloket een bedrag van 97,46 euro betaald .Volgens mij was dat per februari 2024 geen gedoe zou meer meemaken. Als u kijkt naar het mailverkeer vanaf oktober ging alles over het stoppen van contract. Forceer jullie iemand om lid te blijven.Naast alle onterecht aanmaningskosten terug te beatalen vraag ik ook schade vergoeding voor de tijd dat besteedde heb aan deze zaak.Tijd is money.om u aan te herinneren een van de mail:Beste,Zoals net telefonisch over gehad, ben ik geen lid meer van uw sportschool.Voor mij is wat u mij vertelt een misbruik.In augustus ging ik naar Basic Fit Ledeberg om mijn contract op te zeggen en een collega van u vertelde me dat ik direct geen toegang meer zal hebben vanaf dat moment dat de opzegging is ingediend. Het was duidelijk dat het abonnement tot en met 17/10/23 loopt. Ik ben niet meer terug naar fitness na 17/10.Als u de mail hieronder leest ziet u dat ik al benadrukte dat ik geen lid meer ben van jullie school. En u vroeg mij net om opzegging in te dienen.Hadden jullie deze gelezen?Ik ga niets betalen na 17/10 /2023, alleen een onbetaald bedrag voor de periode voor 17/10/23 zal ik betalen.Beste, ik vind ook niet correct dat jullie niet bereikbaar zijn bij problemen. Jullie medewerkers verwijzen naar de chat die nutteloos is.Ik heb negatieve ervaring uit het verleden maar ik had toch weer een abonnement aangesloten na een teleurstelling uit het verleden in de hoop voor een betere klantvriendelijkheid. En nu gebeurt er nog een onacceptabele facturatie. De chatberichten voor een vroeger abonnement heb ik nog een paar. Ik hoop op een vriendelijke afhandeling van dit ongemak.