Terug

Stopzetten diensten door derden Veedz

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

X. D.

Naar: Proximus

22/06/2023

Beste, In het verleden startte ongevraagd de aanrekening van VEEDZ, via diensten door derden op de Proximus factuur. We probeerden al verschillende keren via de klantendienst van Proximus om hier een einde aan te stellen, telkens wordt beloofd het zal worden beëindigd, maar tot op heden wordt deze dienst nog steeds aan € 4,99/week in rekening gebracht.Omdat het contact hieromtrent steeds telefonisch of via de chat van Proximus dient te verlopen, is het praktisch onmogelijk om te verwijzen naar eerdere contacten. Van de laatste chat heb ik een screenshot om te staven.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform