Terug

Stopzetten contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. V.

Naar: Celside Insurance

05/01/2023

Beste toen ik enkele jaren bij Vanden Borre een laptop en tablet kocht werd mij voorgesteld hiervoor in verzekering af te sluiten bij het bedrijf SFAM. Inmiddels ben ik niet meer in het bezit van deze toestellen ik heb SFAM daarom ook gevraagd het contract te ontbinden en de domiciliëringen stop te zetten. Dit heb ik in november 2021 per mail gedaan.Dit is tot op heden nog niet gebeurd. Sterker nog ik ontving geen enkel antwoord van uw bedrijf. Het is onmogelijk om iemand bij sfam te contacteren of om ook maar in antwoord te krijgen op de mails die ik verstuurd heb. ( Behalve een geautomatiserende no reply bevestigingsmail)Sinds ik in november 2021 om stopzetting van het contract en de daarbij behorende domiciliëring heb gevraagd is er in totaal nog 385,68 van mijn rekening afgehaald. Hierbij verzoek ik u nogmaals dringend om de domiciliëringen stop te zetten en het bedrag van 385,68 terug te storten op mijn rekening.

Berichten (1)

Celside Insurance

Naar: N. V.

16/01/2023

Hallo,Wij geven gevolg aan uw verzoek en bevestigen dat wij uw klacht aan de bevoegde dienst hebben doorgezonden. Een adviseur zal binnen een week telefonisch contact met u opnemen om de situatie met u door te nemen en u een passende oplossing te bieden.Met vriendelijke groetDe afdeling klanttevredenheid.AFDELING KWALITEITContact:1 RUE CAMILLE CLAUDEL CS1014126104 ROMANSISÉRE - FRANKRIJKTelefoon: 02 808 79 52Mail afdelingkwaliteit@celside.comVan maandag t/m vrijdag van 9u tot 19u en zaterdag van 9u tot 18uSFAM - handelende onder de naam Celside Insurance - Société par Action Simplifiée (vereenvoudigde vennootschap op aandelen) met een kapitaal van 20 000 000 Eur - 23/25 Avenue Kléber - 75116 Parijs - Frankrijk, geregistreerd in het Franse handelsregister RCS de PARIS onder n° 424 736 213, en ingeschreven als verzekeringsmakelaar bij ORIAS onder n° 10 053 831www.celside.comDit bericht bevat vertrouwelijke informatie. Indien u niet de geadresseerde bent, vragen wij u vriendelijk om ons onmiddellijk op de hoogte te stellen, dit bericht aan ons terug te zenden en vervolgens te vernietigen, zonder gebruik te maken van de inhoud, deze te communiceren, te verspreiden dan wel anderszins op te slaan of te kopieren, elektronisch of niet.e klachtenbox@test-aankoop.beEnvoyé: jeudi 5 janvier 2023 18:46À: Service Satisfaction Celside servicesatisfaction@celside.comObjet: Klacht - Stopzetten contract - (CPTBE01690759-49)


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform