Beste,In augustus 2019 heeft mijn vriendin haar ex-partner een contract afgesloten bij Verisure.Begin 2020 zijn zij uit elkaar gegaan, haar ex-partner is uit het huis gegaan. Zij is er blijven wonen.Het contract toen opzeggen was geen optie. De persoon zei toen dat Verisure blijkbaar werkt met een minimum termijn van 2 jaar.Mijn vriendin heeft toen dus (met tegenzin) het contract laten overzetten op haar naam.Ondertussen hebben wij samen een huis gekocht (feb 2021) en zijn we verhuisd. Wederom hebben we geprobeerd om het contract stop te zetten. Ik vind persoonlijk dat verhuizen een goede rede is om een uitzondering te maken en het contract stop te zetten. Helaas dat is niet mogelijk. We moesten verplicht ons contract laten overzetten naar onze nieuwe woonst. Tegen onze zin.Niet alleen werden we verplicht het contract mee te nemen, het maandelijks bedrag ging ook nog eens omhoog. Iets wat trouwens niet ging gebeuren volgens een van de medewerkers.Deze week hebben we opnieuw gebeld om tegen augustus ons contract stop te zetten. De eerste persoon zei, geen enkel probleem die 2 jaar klopt niet je kan altijd opzeggen. Maar morgen gaat iemand u terug bellen voor de details. Vandaag belt iemand anders effectief terug en verteld ons doodleuk dat we nog eens een jaar langer vast zitten met ons contract door onze verhuis.Kort samengevat elke keer we bellen krijgen we een andere uitleg.We hebben de indruk dat we aan het lijntje gehouden worden en er wordt ons een contract opgedrongen dat we eigenlijk niet willen. Noch het bedrijf noch het product.Ik wil dus graag zo snel mogelijk verlost worden van ons Verisure contract.mvg,Nico Ricour