Terug

stopzetten abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. K.

Naar: Testaankoop

06/11/2023

Beste,ik lees dat klanten telefonisch contact dienen op te nemen om een abonnement stop te zetten.Echter heb ik na 30 minuten in wacht te staan, nog steeds niemand kunnen bereiken telefonisch.Gelieve met onmiddelijke ingang, mijn abonnement stop te zetten. Alvast bedankt

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: M. K.

07/11/2023

Geachte heer Kalamba,Beste abonnee,Uw dossier werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst.U ontving hierover een mail ter bevestiging.Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst of op het nummer 028923700, als u hierover nog vragen heeft.Met vriendelijke groet,Abonnementendienst. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------CONFIDENTIALITY NOTICEThis message contains confidential information and is intended only for the use of the recipient.If you are not the intended recipient, please notify us immediately and delete this e-mail from your system.We ask you not to disclose or distribute the content of this e-mail to any other person.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform