Terug

stopzetten abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. G.

Naar: NRG Fitness

02/10/2023

Beste,Eerst en vooral wil ik vermelden dat ik absoluut niet gediend ben met de werking en communicatie naar jullie klanten toe als fitness. Ik ontving gisteren een brief via mijn buurvrouw van mijn woning waar ik reeds twee jaar niet meer woon. Mijn voormalige woning is twee jaar geleden verkocht aan de huidige eigenaar. Met veel geluk ontving ik gisteren een brief via haar ivm een incassobureau waar jullie maar liefst bijna 500 euro eisen voor het niet betalen van abonnement. Dit abonnement is reeds opgezegd op 23 januari 2022! De bewijzen kunnen hier ook nog van doorgezonden worden. Ik heb hiervoor een formulier ingevuld waarbij ik kort nadien telefoon kreeg van één van jullie medewerkers in Schoten. Hierbij kreeg ik de vermelding dat dit een website zou geweest zijn dat fraude heeft gepleegd onder jullie naam als NRG. Ik heb hier netjes toen betaald. Ik heb meermaals gevraagd wat ik nog meer kon doen waarbij de toenmalige STUDENTE me bevestigde dat ik reeds niet meer hoefde toen en alles in orde gebracht was! Ik wijs jullie er dan ook op om de huidige koper van mijn vorige woning van reeds 2 JAAR terug dan ook gerust te laten. Alsook de zogezegde betaling te schrappen. Ik heb voldoende bewijzen dat ik mijn abonnement heb stopgezegd. Gelieve ook geen mails meer te sturen uit naam van NRG te Lier waar ik nooit voordien klant geweest ben of mails te sturen met rekeningen bedoelt voor anderen klanten van jullie. Hoe onprofessioneel kan je zijn? Dat een studente me telefonisch bevestigde dat alles in orde was is dan ook niet mijn probleem en begeleid jullie stagiaires/studentes dan ook meer ipv ze verkeerde informatie door te spelen aan eerlijke klanten!Laat ons duidelijk zijn dat jullie hiermee zeer slechte reclame maken en ik jullie dan ook bij kennissen en collega's absoluut niet meer aanraden zal. Hopend op een positief antwoord alvorens ik verdere stappen onderneem en testaankoop inlicht.Met vriendelijke groeten,Nathalie Guns


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform