Terug

Stopzetten abonnement

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

B. D.

Naar: Testaankoop

05/02/2025

Voor een bedrijf dat consumenten zou beschermen, vind ik toch dat ze deze consumenten in het zak zetten. Ik heb al meerdere keren bericht gestuurd om te vragen om mijn abonnement stop te zetten maar helaas. Waarom het zo’n gedoe moet zijn snap ik al helemaal niet. Eens simpele knop zou voldoende moeten zijn jaar 2025. Als je kijkt bij “contactformulier” (waar het platform zelf zegt je abonnementen moet opzeggen) is er bij het menu “abonnement” niet eens te keuze voor stopzetting.

Berichten (1)

Testaankoop

Naar: B. D.

06/02/2025

Beste Abonnee, Onze oprechte excuses voor de vertraging in onze reactie. We begrijpen dat dit vervelend kan zijn en willen u bedanken voor uw geduld. De stopzetting van je abonnement werd vandaag behandeld door onze abonnementendienst. Je ontving hierover een mail ter bevestiging. Twijfel niet om te reageren op die mail van onze abonnementendienst (mail met dossiernummer 12035552) of op het nummer 025423200, als je hierover nog vragen hebt. Je kan ons bereiken van maandag tot donderdag van 9u00tot 12u30en van 13u00tot 17u00. Op vrijdag sluiten onze diensten om 16u00. Met vriendelijke groet, Abonnementendienst.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform