Beste,Op 11 augustus 22 ga ik een premium abonnement aan bij Basic Fit. Op de website staat vermeld dat dit abonnement deelbaar is met één gezinslid en dat je 6 vrienden mag uitnodigen om samen te sporten. Bij mijn bezoek de dag erna vraag ik aan de balie hoe ik een gezinslid moet toevoegen. Daar wisten ze mij te vertellen dat dit sedert 9 augustus 22 niet meer mogelijk is maar ik beter contact opneem met de klantenservice. Dit gedaan hebbend krijg ik een antwoord dat dit idd zo is. Het delen met een gezinslid Staat nog altijd op hun website en Facebook pagina. Ik meld hun dat ik dit abonnement niet wens omdat dit niet de formule is die ze aanbieden en deze ook niet nodig heb omdat ik niet samen met mijn vrouw kan sporten omwille van onze zoon. Op 15 augustus 22, 4 dagen na de wijziging, krijg ik een mail waarin staat dat dit wel nog mogelijk is om een gezinslid toe te voegen, zelfs met de uitleg er bij hoe dit in te stellen. Bij controle lukt dit niet en contacteer ik Basic fit terug. Opnieuw zeggen ze dat het niet meer mogelijk is een gezinslid toe te voegen. Ik wil mijn jaarabonnement dan ook stopzetten om de reden dat er valse info is verstrekt. Ik krijg als antwoord dat dit mogelijk is vanaf 24/8/2023. Ik ga hier niet mee akkoord. Ik heb zowel de printscreens van de website als van Facebook EN de mail van de klantenservice (dd15/8/22) die ik zal gebruiken om ofwel gebruik te kunnen maken van de vermelde voorwaarden of het onmiddellijk en kosteloos stopzetten van het lopende abonnement.