Terug

Stopzetten abonnement niet mogelijk

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Gazet van Antwerpen

25/09/2023

Beste,Ik heb 14 augustus contact gehad om mijn abonnement stop te zetten dat liep tot 25 september. De persoon was zeer opdringerig en wilde me een nieuw abonnement verkopen. Maar mijn beslissing was dat ik het wilde stopzetten. Blijkbaar heeft hij weigeren te noteren dat ik mijn abonnement wilde stopzetten, terwijl het in mijn contactformulier letterlijk stond dat ik dit wilde. Ik heb dan op 16 september nogmaals contact gehad met de klantenservice om mijn abonnement stop te zetten, omdat ik online merkte dat het nog niet geannuleerd was. Weer een hele uitleg dat dit pas kon op 25 oktober ten vroegste. Ik krijg nu ineens een betaalverzoek dat ik moet betalen. Aangezien ik al 2 pogingen heb gedaan om mijn abonnement stop te zetten, weiger ik nog verder te betalen. Wat kan ik nog meer doen? Net nogmaals contact gehad met de klantendienst. Zeer arrogante dame, het probleem ligt nog steeds bij mij en ik moet volgens haar betalen. Ik vraag me af hoe vaak ik nog moet smeken om mijn abonnement stop te zetten. De oplossing is voor mij dan ook dat mijn abonnement stopgezet wordt op het moment dat mijn 2-jarig contract eindigde, dus vandaag 25 september. Ik was op tijd om dit stop te zetten, maar door jullie opdringerige aanpak is dit blijkbaar niet gebeurd. Ik weiger dan ook de extra factuur nu te betalen. Ik kan alleen maar concluderen dat jullie op slinkse wijze proberen klanten hun abonnement te verlengen. Het staat letter op papier dat ik een stopzetting wou, 2 maal gebeld en dan nog is het voor jullie niet duidelijk dat ik geen verlenging wil. Dan spreek ik me nog verder niet uit over de arrogante toon van jullie medewerkers van de klantendienst. Ik raad aan jullie houding te veranderen, of er gaan nog veel lezers afhaken. Bedankt en groeten


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform