Beste,Mijn dochter overleed plots en onverwacht op 18-jarige leeftijd op 13 juni 2023. Op 11 juli 2023 contacteerde ik telefonisch uw diensten om dit te melden, een medewerker gaf mee het abonnement van mijn dochter stop te zetten en condoleerde me zeer beleefd.Wij merkten echter op dat de orange dienst op haar gsm bleef werken, vervelend maar we wilden nog even de maand afwachten.Op 1 augustus belde ik uw diensten terug op, de persoon aan de telefoon zag dat er op 11 juli een foute registratie werd gedaan. Hij zou dit nu rechtzetten en het nummer afsluiten. Een creditnota werd beloofd en verrekend (credit van 1 tot 11 juli, zijnde -12€ van een totaal van 23€).Op 1 augustus belde ik nogmaals uw diensten omdat ik een voorgevoel had dat er nog zaken niet volledig waren. Een derde medewerker kon na lang overleggen en doorschakelen vaststellen dat ik nog geen bevestigingsmail had toegestuurd gekregen, en dat zo het abonnement eigenlijk nog niet afgesloten was. De vraag aan wie we het nummer wilden doorgeven in plaats van afsluiten vond ik eveneens bijzonder ongepast.Op 1 augustus, na twee telefoons en verschillende operatoren aan de lijn kreeg ik een mail om te bevestigen dat we haar abonnement wilden stopzetten, ik heb die meteen bevestigd en kreeg meteen een mail terug (1 augustus) dat orange de bevestiging correct had ontvangen.We zijn vandaag 24 augustus. Het nummer van mijn overleden dochter is nog altijd in werking, we ontvangen nog sms’en telefoons, bijvoorbeeld van interim kantoren om zich aan te melden om te werken.Kunt u zich voorstellen hoe het voelt om tot drie keer toe aan een vreemde te moeten uitleggen dat mijn dochter is gestorven, telkens tot 39 minuten te moeten wachten en uitleggen, om dan telkens vast te stellen dat een fout is gebeurd en de stopzetting nog geen feit is?Kunt u zich voorstellen hoe het voelt telefoons en sms’en te blijven ontvangen via haar orange abonnement? (op vraag van de familie behouden we een aantal sociale media toepassingen via WiFi op haar telefoon als gedenkplekje/rouwregister).Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat een abonnement stopzetten veel moeilijker verloopt dan een abonnement starten, dat laatste duurt 2 minuten dacht ik. Ik eis onmiddellijke stopzetting van haar abonnement en diensten, en dit zonder dat ik opnieuw de voor ons zeer traumatische gebeurtenis moet duiden!In de hoop op een spoedige en correcte reactie,Groeten.