Terug

Stopzetten abonnement HLN wegens niet leveren op juiste adres

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. L.

Naar: HLN - Het Laatste Nieuws

02/12/2023

Beste, al weken probeer ik hln telefonisch te bereiken maar geraak ik niet binnen. We krijgen al 2 maand onze krant niet meer in de bus maar bij 1 van onze buren. 1 maal contact gehad via Facebook dat ze de klacht doorgegeven hebben aan de post om het adres te wijzigen maar hier is nog steeds niets mee gebeurt. Nu kan ik niemand meer bereiken.Hierdoor probeer ik al 2 weken ons abonnement op te zeggen maar geraken we niet binnen.Klantendienst steeds voor lange tijd bezet. AL 2 maal meer dan een uur aan de telefoon gehangen zonder resultaat. Dit kan toch niet meer.

Berichten (2)

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. L.

12/12/2023

BesteWe vinden het spijtig om te vernemen dat we telefonisch niet bereikbaarwaren, het is momenteel erg druk op onze dienst waardoor de wachttijdenhoger dan normaal kunnen oplopen.Graag hadden we graag telefonisch contact genomen, dit hebben we ookgeprobeerd, maar het nummer waarover wij beschikken is geen gelding nummer.Graag hadden we over deze case in communicatie gegaan, om op een correctemanier tegemoet te kunnen komen en een oplossing te kunnen voorzien.Zouden wij een telefoon- of GSM nummer kunnen krijgen zodat we contactkunnen opnemen?Alvast bedankt!Vriendelijke groeten*Jessie Urbain*Senior Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordejessie.urbain@pergroep.netOp ma 4 dec 2023 om 17:14 schreef Stefanie Muyldermans ---------- Forwarded message ---------

HLN - Het Laatste Nieuws

Naar: A. L.

14/12/2023

BesteVia een privé-maitje heb ik meneer Lannoo zijn GSM-nummer mogen ontvangen,vervolgens heb ik contact genomen en hebben we het volgende samenafgesproken:Doordat in ons systeem het adres verkeerd geregistreerd werd kwamen dekranten toe bij de buren, hierdoor hebben zo sommige kranten wel en anderekranten niet ontvangen. Digitale toegang is ook steeds actief geweest.Hiedoor hebben wij samen besloten om het openstaand saldo van Eur80.90tegemoet te komen. Wij crediteren Eur40.45 en meneer Lannoo betaald Eur40.45.Vervolgens wordt het abonnement stopgezet op 17/12/2023.Indien u verdere vragen heeft, aarzel niet ons te contacteren.Vriendelijke groeten*Jessie Urbain*Senior Advisor: DPG Media] Medialaan 11800 Vilvoordejessie.urbain@pergroep.netOp ma 4 dec 2023 om 17:14 schreef Stefanie Muyldermans ---------- Forwarded message ---------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform