beste ik heb in januarie medegedeeld om mijn contract stop te zetten wegens het niet 100% corect funcioneren van de website. ik heb aantal keer contact gechad met de diensten maar nooit concreet een andwoord op mijn vraag gegad. mijn man heef dan een voorstel gedaan in januarie en uitrukelijke medegedeeld alle diensten stop te zetten. Mijn man heeft daar nooit andwoord op gehad tot vandaag kregen wij een mail dat wij een schadevergoeding moeten betallen met de reseterende maanden tot en met 2026 van 2 diensten hier effe de mijn (Beste, Wij hebben uw onderstaande e-mail in goede orde ontvangen en wensen u te informeren dat wij u meermaals voorstellen hebben laten geworden, maar u het steeds nalaat om de betalingen uit te voeren. Dit gezegd zijnde is dit ons laatste voorstel daar uw dossier reeds klaarligt om naar onze gerechtsdeurwaarder overhandigd te worden. - voor uw overeenkomst bij *************************************** die in principe vervalt op 15 juni 2026 zijn er nog 43 resterende maanden en komt dit bij u neer op € 2.218,80. Daarnaast heeft u een openstaand saldo van € 936,54.- voor uw overeenkomst bij **************** die in principe vervalt op 21 juni 2026, zijn er nog 43 resterende maanden en komt dit bij u neer op € 2.046,80. Daarnaast heeft u een openstaand saldo van € 863,94. Wij stellen voor om een afbetalingsplan voor te stellen van maximaal 6 maanden, daar wij geen bankinstelling zijn. De eerste afbetaling van € 525,89 voor uw online overeenkomst dient vereffend te zijn voor 20 juni 2023 met een laatste betaling voor 20 november 2023, op het bankrekeningnummer ***************met uw klantennummer ********************* als mededeling. De eerste afbetaling van € 485,12 voor uw ******** overeenkomst dient vereffend te zijn voor 20 juni 2023 met een laatste betaling voor 20 november 2023, op het bankrekeningnummer ********************* met uw klantennummer ******************* als mededeling. Bij gebrek aan één betaling binnen het juiste tijdstip tijdens de afbetalingsperiode, vervalt bovenstaand voorstel en dient u het resterende bedrag meteen aan te zuiveren om te vermijden dat uw dossier wordt overgemaakt aan onze incassodienst. Aangezien u op deze wijze het contract verbreekt, houden wij u op de hoogte dat u geen gebruik meer kan maken van onze diensten. Gelieve dit schrijven binnen de 7 dagen ondertekend voor akkoord te laten geworden zodat wij voor een optimale opvolging kunnen zorgen aan het verdere verloop van het dossier. Let wel, ******** is geen bankinstelling en heeft in principe geen enkele verplichting om eender welke afbetalingsplan te aanvaarden. Bovenstaand voorstel is ons laatste voorstel die wij u kunnen aanbieden, wij zullen verder geen andere voorstellen aanvaarden. Dit schrijven wordt onder alle voorbehoud en zonder enige nadelige erkenning opgemaakt. Hopend op een goede ontvangst, ondertekenen wij inmiddels, met de meeste hoogachting,) dus dit wil zeggen dat wij met onze rug tegen de muur staan. Mijn man had op zijn voorstel nooit een tegenreactie ontvangen en nu moeten wij ook nog alle maanden tot 2026 betallen voor diensten die wij niet in gebruik hebben en niet in gebruik willen hebben. en bij deze als wij alle tellen zouden wij messchien maar een 936,54 euro moeten betallen door de maanden die openstaan maar is een groot verschil met hun mail. wij gaan hier niet mee akkoord en als wij telefonich contact opnemen zijn ze enorm onvriendelijk en verwijten ons onmidelijk dat zij geen bankinstelingen zijn en geen crediet geven wij vragen dit ook niet maar ze mogen ook niet verwachten dat wij hier zoo maandelijks 1000 euro kunnen neerleggen. Wij zijn den einde raad door dit berdijf verliezen wij alle moed en hoop. wij hopen dat dit zwaar aangepakt word en bestraft... wij hopen dat wij onze rechten kunnen recht zetten en gebruiken zonder bedreigingen....