Terug

STOPPEN MET VOORSCHOTFACTUREN

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: TotalEnergies

25/08/2023

Beste, sinds 2 februari 2023, beschikken over digitale meters voor gas en electriciteit. Op 28 februari 2023 hebben we gevraagd om de voorschotfacturen te stoppen en voortaan ons reêel verbruik aan te rekenen. Ondanks maandelijkse telefoontjes en een aangetekend schrijven op 18 juli 2023 blijft TotalEnergies ons voorschotfacturen opsturen en vragen ze ons de meterstanden manueel door te sturen. Wij willen hier absoluut van af.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform